• Anonym (Fröken Emma)

Mamma gör porr

Hej!

Vad tycker ni om kvinnor som har barn och jobbar med porr? Tycker ni att det är värre, bättre eller ingen skillnad jämfört med när barnlösa kvinnor spelar in porrfilm? Tror ni att barnen tar skada av det?

Vad skulle ni känt om er mamma spelat in porr eller om ni fick veta att någon i er närhet hade gjort det?

Nyfiken på att höra era tankar. Kanske någon har egen erfarenhet av att jobba med det eller vara anhörig till någon som gör det. 

• Svar på tråden Mamma gör porr
  • Just here

Jag tänker att om man spelat in porr när barnet är litet o det inte är något man skylta med till omgivning tar inte barnet skada av detta senare, chansen är liten att kompisarna hitta det om man varit diskret....

• kk kk
    Anonym (????) skrev 2013-07-23 18:06:23 följande:
    Vad heter hon då? Står bara "Anne" som Maud Kindberg, Britts mor
    släpp det. du har ju inte ens sett filmen då. i den svenska originalverisonen av filmen pratar hon svenska dessutom.
  • kk kk
    Just here skrev 2013-07-23 18:09:29 följande:
    Jag tänker att om man spelat in porr när barnet är litet o det inte är något man skylta med till omgivning tar inte barnet skada av detta senare, chansen är liten att kompisarna hitta det om man varit diskret....
    diskret

iden med en film är ju att den ska sälja  
  • Anonym (????)
    kk kk skrev 2013-07-23 18:09:40 följande:
    släpp det. du har ju inte ens sett filmen då. i den svenska originalverisonen av filmen pratar hon svenska dessutom.
    Varför ska jag släppa det? Jag har sett filmen, ja hon pratar svenska men kan säga repliker på svenska även om man inte är svensk. Men min sambo är snart hemma, ska fråga honom.
  • Ninaa84
    Anonym (????) skrev 2013-07-23 18:14:27 följande:
    Varför ska jag släppa det? Jag har sett filmen, ja hon pratar svenska men kan säga repliker på svenska även om man inte är svensk. Men min sambo är snart hemma, ska fråga honom.
    Fast Anne som spelar kvinnan med korven i filmen är svenska. 
  • Anonym (????)
    Ninaa84 skrev 2013-07-23 18:17:57 följande:
    Fast Anne som spelar kvinnan med korven i filmen är svenska. 
    Men vad har du för källa på det? Jag har hört att hon var tysk och hennes identitet verkar inte finnas på nätet.
  • Ninaa84
    Anonym (????) skrev 2013-07-23 18:19:46 följande:
    Men vad har du för källa på det? Jag har hört att hon var tysk och hennes identitet verkar inte finnas på nätet.
    Hennes identitet finns på nätet och är inte så svårt att hitta vid lite googlande

• Anonym (me)
    Ninaa84 skrev 2013-07-23 18:24:44 följande:
    Hennes identitet finns på nätet och är inte så svårt att hitta vid lite googlande

Stackars kvinna!
  • Anonym (t)
    Anonym (fäbojäntan...) skrev 2013-07-23 16:16:09 följande:
    Kan bara svara för mitt ex... Han tyckte det var jobbigt.. vänner såg det och han var väldigt ung när han upptäckte det genom kompisars pappor som var odiskreta... Sedan genom tonåren så var det ju inte en killkompis som inte visste vem hon var... och hade runkat till hennes filmer...På den tiden hade man ju inte datorer så han slapp att det låg på internet DÅ... idag ligger det ju där också... Ingenstans att "gömma" sig...

Oavsett om det nu bara var film så var det något som skadade honom... Han försökte skämta om det för att handskas med det men i slutändan var det något som ärrade honom och styrde många destruktiva val han gjorde...

Fantasi eller verklighet... spelar ingen roll när kompisar och kompisars föräldrar vet om vad din mamma gör och reagerar på det...   

eftersom jag känner hennes son och bor i samma trakter och vet vilka missbruk Du pratar om. Om han nu for så illa som du påstår. Varför medverkar han då själv i porrfilmer och som du säkert vet har han ju egna barn? Om han blev skadad. Varför vill han då skada sina barn?

Försvarar absolut inte M men du låter ju som en som bara vill sprida osanning för de är smaskig info?!
  • fleapeas
    Anonym (t) skrev 2013-07-23 18:38:26 följande:

eftersom jag känner hennes son och bor i samma trakter och vet vilka missbruk Du pratar om. Om han nu for så illa som du påstår. Varför medverkar han då själv i porrfilmer och som du säkert vet har han ju egna barn? Om han blev skadad. Varför vill han då skada sina barn?
    Försvarar absolut inte M men du låter ju som en som bara vill sprida osanning för de är smaskig info?!
    Barn som får pisk som barn lovar och svär för sig själva att de ALDRIG kommer göra så mot sina egna barn.
    Vissa håller det löftet, andra inte.  

Jag har ingenting emot de som vill spela in porr så länge de gör det av egen vilja, tyvärr så kan ju även människor dras till det av fel anledningar. I detta exemplet har jag ingen aning, men det finns. 
Svar på tråden Mamma gör porr