• Anonym (Fröken Emma)

Mamma gör porr

Hej!

Vad tycker ni om kvinnor som har barn och jobbar med porr? Tycker ni att det är värre, bättre eller ingen skillnad jämfört med när barnlösa kvinnor spelar in porrfilm? Tror ni att barnen tar skada av det?

Vad skulle ni känt om er mamma spelat in porr eller om ni fick veta att någon i er närhet hade gjort det?

Nyfiken på att höra era tankar. Kanske någon har egen erfarenhet av att jobba med det eller vara anhörig till någon som gör det. 

• Svar på tråden Mamma gör porr
  • Ninaa84
    Anonym (????) skrev 2013-07-23 20:52:56 följande:
    Självklart kommer du inte att göra det Flört
    Min källa finns på google och från en säker person... 
  • Ninaa84
    Anonym (????) skrev 2013-07-23 20:52:56 följande:
    Självklart kommer du inte att göra det Flört
    Ehh...har redan gjort det. 
  • Anonym (Sant?)
    Anonym (Sant?) skrev 2013-07-23 20:53:16 följande:
    En av mina forna arbetskamrater har haft henne som lärare i skolan i norrland...
    Hon kunde visst inte jobba kvar när det blev känt eftersom det var en liten ort som hon jobbade på 
    Vet inte om han sa sanningen, men jag tror det för han är en mycket allvarlig människa och har alltid varit.
  • Anonym (gah)
    Anonym (????) skrev 2013-07-23 20:49:31 följande:
    Jag kan inte presentera, min källa finns inte att googla fram. Allas anekdoter i den här tråden är lika mycket värda tills någon ger en källa och om man har en som man kan länka till så borde man visa den tycker jag. Finns ingen anledning att inte göra det. Om den finns vill säga, men jag tror inte att den gör det.
    Nej men hon ÄR FRANSK. Hennes pappa är dock från RYSSLAND, det är vad min sambo säger. Du har fel.
  • Anonym (????)
    Ninaa84 skrev 2013-07-23 20:53:55 följande:
    Min källa finns på google och från en säker person... 
    Men länka då, men källa finns säkert också på google. Så det är bara du googlar så ser du att jag har rätt.
  • Anonym (me)
    Ninaa84 skrev 2013-07-23 20:54:08 följande:
    Ehh...har redan gjort det. 
    men gud!!! Ja dööör av nyfikenhet. Jag som aldrig kollar p-rullar. Samtidigt skäms jag för att jag skulle egentligen vilja att den stackars kvinnans namn förblir okänt. Jo, vid närmare eftertanke så låt hennes namn va okänt så att hon kan leva någorlunda anonymt.
  • fleapeas
    Anonym (????) skrev 2013-07-23 20:55:40 följande:
    Men länka då, men källa finns säkert också på google. Så det är bara du googlar så ser du att jag har rätt.
    Men googla fram det själv, så kan du bevisa det hela? Nej just det, det kan du inte. 
  • Anonym (?)
    Anonym (fäbojäntan...) skrev 2013-07-23 16:16:09 följande:

Kan bara svara för mitt ex... Han tyckte det var jobbigt.. vänner såg det och han var väldigt ung när han upptäckte det genom kompisars pappor som var odiskreta... Sedan genom tonåren så var det ju inte en killkompis som inte visste vem hon var... och hade runkat till hennes filmer...På den tiden hade man ju inte datorer så han slapp att det låg på internet DÅ... idag ligger det ju där också... Ingenstans att "gömma" sig...

Oavsett om det nu bara var film så var det något som skadade honom... Han försökte skämta om det för att handskas med det men i slutändan var det något som ärrade honom och styrde många destruktiva val han gjorde...

Fantasi eller verklighet... spelar ingen roll när kompisar och kompisars föräldrar vet om vad din mamma gör och reagerar på det...   
    Men guud, varför hänger du ut honom såhär? 
  • Anonym (????)
    fleapeas skrev 2013-07-23 21:01:23 följande:
    Men googla fram det själv, så kan du bevisa det hela? Nej just det, det kan du inte. 
    Har försökt, finns inte på google.
  • Anonym (?)
    vad heter rollfiguren som spelar hon med falukorven? nån som vet?
Svar på tråden Mamma gör porr