• Anonym (Fröken Emma)

Mamma gör porr

Hej!

Vad tycker ni om kvinnor som har barn och jobbar med porr? Tycker ni att det är värre, bättre eller ingen skillnad jämfört med när barnlösa kvinnor spelar in porrfilm? Tror ni att barnen tar skada av det?

Vad skulle ni känt om er mamma spelat in porr eller om ni fick veta att någon i er närhet hade gjort det?

Nyfiken på att höra era tankar. Kanske någon har egen erfarenhet av att jobba med det eller vara anhörig till någon som gör det. 

• Svar på tråden Mamma gör porr
  • Anonym (????)
    Ninaa84 skrev 2013-07-23 19:42:06 följande:
    Nej, hon är inte det. Hon är och förblir svenska. Bor i Sverige, född i Sverige och Svensk medborgare. 
    Men presentera källa då om det är så enkelt? Om det är så enkelt att man kan googla sig fram till det tycker jag att du ska göra det.
    Men du kommer nog inte göra det och alla vet nog varför.
  • Ninaa84
    Anonym (????) skrev 2013-07-23 19:43:27 följande:
    Men presentera källa då om det är så enkelt? Om det är så enkelt att man kan googla sig fram till det tycker jag att du ska göra det.
    Men du kommer nog inte göra det och alla vet nog varför.
    lmgtfy.com/%C3%A4boj%C3%A4ntan
  • Anonym (????)
    Ninaa84 skrev 2013-07-23 19:45:35 följande:
    lmgtfy.com/
    Ger absolut ingen mer information än att hon kallades för "Anne".
    Det finns ingen hemsida där hennes fullständiga namn står va?
  • Ninaa84
    Anonym (????) skrev 2013-07-23 19:48:45 följande:
    Ger absolut ingen mer information än att hon kallades för "Anne".
    Det finns ingen hemsida där hennes fullständiga namn står va?
    Om du inte hittar på google kan jag tyvärr inte hjälpa dig. 
  • Anonym (????)
    Ninaa84 skrev 2013-07-23 19:50:30 följande:
    Om du inte hittar på google kan jag tyvärr inte hjälpa dig. 
    Men varför kan du inte bara länka sidan? Vad har du att förlora på det? Om det är så enkelt att bevisa varför vägrar du göra det? Kan det vara så att det inte finns något bevis?
  • Anonym (gah)
    Anonym (????) skrev 2013-07-23 19:18:58 följande:
    DÅ får du presentera en källa, om det är så enkelt att googla så kan du presentera en länk. Annars är det nog tomma tunnor som skramlar.
    LOL du får väl presentera en källa? 

MIN sambo säger att hon är fransyska, då är det så. 
  • Anonym (????)
    Anonym (gah) skrev 2013-07-23 20:46:10 följande:
    LOL du får väl presentera en källa? 

MIN sambo säger att hon är fransyska, då är det så. 
    Jag kan inte presentera, min källa finns inte att googla fram. Allas anekdoter i den här tråden är lika mycket värda tills någon ger en källa och om man har en som man kan länka till så borde man visa den tycker jag. Finns ingen anledning att inte göra det. Om den finns vill säga, men jag tror inte att den gör det.
  • Ninaa84
    Anonym (????) skrev 2013-07-23 20:49:31 följande:
    Jag kan inte presentera, min källa finns inte att googla fram. Allas anekdoter i den här tråden är lika mycket värda tills någon ger en källa och om man har en som man kan länka till så borde man visa den tycker jag. Finns ingen anledning att inte göra det. Om den finns vill säga, men jag tror inte att den gör det.
    Men så bra. Då finns det ingen anledning för mig heller att presentera min källa. 
  • Anonym (????)
    Ninaa84 skrev 2013-07-23 20:52:04 följande:
    Men så bra. Då finns det ingen anledning för mig heller att presentera min källa. 
    Självklart kommer du inte att göra det Flört
  • Anonym (Sant?)

En av mina forna arbetskamrater har haft henne som lärare i skolan i norrland...
    Hon kunde visst inte jobba kvar när det blev känt eftersom det var en liten ort som hon jobbade på 

Svar på tråden Mamma gör porr