• mamman64

    Stör mig på grannungen

    Anonym (annoyed) skrev 2013-07-25 00:32:08 följande:


    Förskoleåldern. Gav lite tidigare exemplet att om han är 5 år så har han fått diagnosticerad mental ålder 2,5.


    Men då är han ju liten, bjud inte in honom om du ska behöva vara irriterad på honom. Enkelt!!!!!
  • mamman64
    Psychopath skrev 2013-07-26 15:34:22 följande:
    Verkar ju vara du som är störd. Plocka fram mat och inte bjuda det andra barnet utan bara ge till dig själv och dina egna. Skulle skämmas ögonen ur mig om jag nånsin fick för mig att göra något sådant.
    JAG med!!
  • mamman64
    Emeli skrev 2013-07-26 15:38:40 följande:

    Det är klart att det inte är kränkande. Hur skulle det kunna vara det? TS är trött på grannungen och behöver få låta irritationen pysa ut. Jag förstår henne. Nån j***a ordning får det ändå vara i de lättkränktas land.
    Blir TS irriterad på ett barn som är har svårigheter på olika vis så tycker jag att hon inte ska bjuda in pojken om hon ändå inte kan uppföra sig
  • mamman64
    Anonym (förstår) skrev 2013-07-26 18:00:10 följande:

    Inte på FL, här är det förbjudet.
    Klart man kan bli irriterad men då behöver man ju inte bjuda in barnet. Jag skulle inte vilja att min son blev inbjuden till grannarna om de sedan ändå retade sig på honom...
  • mamman64
    Anonym (inte ditt ansvar) skrev 2013-07-26 19:00:20 följande:


    Men omg han är ju inte bjuden! Han kommer in fast dom säger nej!
    Ok, jag förstår, läste inte dessa....
  • mamman64
    Mineralvatten skrev 2013-07-26 22:36:29 följande:
    just därför bad folk dig att läsa tråden. du kan ju läsa alla ts inlägg om du klickar på visa endast.
    Oavsett om jag läser alla TS inlägg så läste jag hennes trådstart och det var oxå den jag svarade på när jag skrev mina inlägg, sedan att TS ger ny info eller mer info har inget med mitt svar att göra då jag gav svar på TS första inlägg.
    Jag står fast vid att jag tycker det är fel att bli arg på ett barn som har en intelligens nivå som är 50% av åldern. Barnet är ju i förskoleåldern vilket innebär högst 6 år, halva den åldern är 3 år. Vad kan man begära av ett barn som är 3 år?

    Jag har fortfarande inte läst Ts andra inlägg men är införstådd med att där kan finnas mer info 
Svar på tråden Stör mig på grannungen