• Krigström

Jävla lort till jävla pojk vasker helvete!

Ja för man kan ja inte kalla han!!! Måste bara skriva av mig! Ja e så less!

Lämnade min exman för tre år sen! Sen två års vårdnadstvist och utredning på detta! Trots han under den tiden får besöksförbud bara droppar allt och drar till England! Åker dit för drograttfylleri på heroin! Förlorar umgänget! "Sköter" sitt straff! Får mer umgänge! Har tingsrätts beslut på när och hur!

Så drömmer rätten till fortsatt gemensam vårdnad.

Sen ringer svinet mig för nu 9 veckor sedan! Säger han fått ett jobb i Ungern på fyra veckor och vill ta det! Fine då ändrar vi semester planerna men då får vi prata med barnen och bestämma och så.

"Öh blir svårt ja står på flygplatsen"

Och har inte kommit tillbaka än!!! Min egen semester gick i sjön! Barnen är knäckta och fattar inte varför pappa bara stuckit! Han har lovat dom att han kommer hem "snart"

Och till råga på allt så har idioten mage att sitta och hota mig!! Kalla mig dålig mamma och fitta och hora och avundsjuk för att "han lever det perfekta livet" och att JAG straffar barnen genom att inte låta dom prata på Skype (dom vill inte!) och bara för att ja inte orkar och inte haft en pappa så ska ja inte ta bort deras?! DU STACK DIN IDIOT!

Så förbannad ja är!!

• Svar på tråden Jävla lort till jävla pojk vasker helvete!
  • Anonym (M)

Ja, den typen har man ju stött på några gånger, en sån som gör precis vad han/hon vill utan att tänka på konsekvenserna och andra människor. Det jag har lärt mig är att man kan inte uppfostra vuxna människor. De kan aldrig bli som man vill att de ska bli. Det som är oerhört tråkigt är att det går ut over era barn. Berätta för barnen att det inte är deras fel (tror jag säkert redan du gjort). Och rätta aldrig era planer efter honom, gör han sina val så måste ni får göra era. Sen ska du spara alla meddelanden med kränkningar, kan vara bra att ha som bevis.

• Krigström
    Anonym (M) skrev 2013-07-28 01:12:47 följande:
    Ja, den typen har man ju stött på några gånger, en sån som gör precis vad han/hon vill utan att tänka på konsekvenserna och andra människor. Det jag har lärt mig är att man kan inte uppfostra vuxna människor. De kan aldrig bli som man vill att de ska bli. Det som är oerhört tråkigt är att det går ut over era barn. Berätta för barnen att det inte är deras fel (tror jag säkert redan du gjort). Och rätta aldrig era planer efter honom, gör han sina val så måste ni får göra era. Sen ska du spara alla meddelanden med kränkningar, kan vara bra att ha som bevis.

Ja ja har dragit upp vårdnadstvisten igen. Ja hoppas innerligt dom kallar till rätten och han fortfarande är borta. Allt är sparat, min advokat sa ja skulle informera det va brev på väg.

Fick en jävla attityd tillbaka med att "du har inget att komma med du vann inte sist heller"

Pratat med dom har ja..min yngsta pojke har lite svårt för det. Men min dotter hon är mest arg på han..

Nä ja vet det inte går..men fan alltså fattar inte hur man kan sitta och säga "ja saknar mina barn så ja dör ja gör alt för dom" när du inte ens är här! Missar sin sons operation. Missar sin dotters första skoldag.Lovar dom ska få komma och hälsa på med farmor men fixar inte ens biljett eller kollar med mig?! Och sen hotar att skicka folk på mig när det är ja som tar hand om dom! Då bryr man sig inte om sina barn
  • Respekt

Finns nog så mycket bakom detta så vet inte riktigt vad jag ska skriva

• Anonym (jur.)

Hur länge har han varit borta?

• Studentpappa

Det är lätt att vara efterklok, varför i helvete skaffade du barn med en sådan idiot? Han kan knappast ha varit ett praktexemplar då heller?

Som man bäddar får man ligga, man ska inte avla på idioter. Visdomsorden skulle kunna fortsätta länge men jag är trött och lite full.

Om några år sitter du säkert och svär över nästa idiot.

En stor kuk är en klen tröst i ett fattigt hem.
  • Krigström
    Anonym (jur.) skrev 2013-07-28 03:03:42 följande:
    Hur länge har han varit borta?

Det är uppe i lite över två månader nu ca
  • Krigström
    Studentpappa skrev 2013-07-28 03:04:45 följande:
    Det är lätt att vara efterklok, varför i helvete skaffade du barn med en sådan idiot? Han kan knappast ha varit ett praktexemplar då heller?

Som man bäddar får man ligga, man ska inte avla på idioter. Visdomsorden skulle kunna fortsätta länge men jag är trött och lite full.

Om några år sitter du säkert och svär över nästa idiot.

Då ska du kanske sova? Må så va han är ett praktexemplar av idioti. Men mina barn är det finaste och vackraste som hänt mig. Och utan den idioten så hade inte dom varit dom. Punkt
  • Respekt
    Krigström skrev 2013-07-28 03:12:31 följande:

Då ska du kanske sova? Må så va han är ett praktexemplar av idioti. Men mina barn är det finaste och vackraste som hänt mig. Och utan den idioten så hade inte dom varit dom. Punkt

Var han så innan ni skaffade barn, eller hände nått som förändrade honom ?
  • Anonym (bella)
    Krigström skrev 2013-07-28 01:02:57 följande:
    Ja för man kan ja inte kalla han!!! Måste bara skriva av mig! Ja e så less! Lämnade min exman för tre år sen! Sen två års vårdnadstvist och utredning på detta! Trots han under den tiden får besöksförbud bara droppar allt och drar till England! Åker dit för drograttfylleri på heroin! Förlorar umgänget! "Sköter" sitt straff! Får mer umgänge! Har tingsrätts beslut på när och hur! Så drömmer rätten till fortsatt gemensam vårdnad. Sen ringer svinet mig för nu 9 veckor sedan! Säger han fått ett jobb i Ungern på fyra veckor och vill ta det! Fine då ändrar vi semester planerna men då får vi prata med barnen och bestämma och så. "Öh blir svårt ja står på flygplatsen" Och har inte kommit tillbaka än!!! Min egen semester gick i sjön! Barnen är knäckta och fattar inte varför pappa bara stuckit! Han har lovat dom att han kommer hem "snart" Och till råga på allt så har idioten mage att sitta och hota mig!! Kalla mig dålig mamma och fitta och hora och avundsjuk för att "han lever det perfekta livet" och att JAG straffar barnen genom att inte låta dom prata på Skype (dom vill inte!) och bara för att ja inte orkar och inte haft en pappa så ska ja inte ta bort deras?! DU STACK DIN IDIOT! Så förbannad ja är!!

varför inser du inte att det här är sån frustration du skulle tagit ut i skogen och gett utlopp för istället att svära och dravla om på ett forum...?? kan inte se att du själv bidrar med nåt vettigt och inte är du ute efter svar heller. tror du det blir en bättre värld av att oskyldiga människor som inte har med din och ditt ex's konflikt att göra ska behöva utstå ditt skitsnack?
Svar på tråden Jävla lort till jävla pojk vasker helvete!