• Krigström

Jävla lort till jävla pojk vasker helvete!

Ja för man kan ja inte kalla han!!! Måste bara skriva av mig! Ja e så less!

Lämnade min exman för tre år sen! Sen två års vårdnadstvist och utredning på detta! Trots han under den tiden får besöksförbud bara droppar allt och drar till England! Åker dit för drograttfylleri på heroin! Förlorar umgänget! "Sköter" sitt straff! Får mer umgänge! Har tingsrätts beslut på när och hur!

Så drömmer rätten till fortsatt gemensam vårdnad.

Sen ringer svinet mig för nu 9 veckor sedan! Säger han fått ett jobb i Ungern på fyra veckor och vill ta det! Fine då ändrar vi semester planerna men då får vi prata med barnen och bestämma och så.

"Öh blir svårt ja står på flygplatsen"

Och har inte kommit tillbaka än!!! Min egen semester gick i sjön! Barnen är knäckta och fattar inte varför pappa bara stuckit! Han har lovat dom att han kommer hem "snart"

Och till råga på allt så har idioten mage att sitta och hota mig!! Kalla mig dålig mamma och fitta och hora och avundsjuk för att "han lever det perfekta livet" och att JAG straffar barnen genom att inte låta dom prata på Skype (dom vill inte!) och bara för att ja inte orkar och inte haft en pappa så ska ja inte ta bort deras?! DU STACK DIN IDIOT!

Så förbannad ja är!!

• Svar på tråden Jävla lort till jävla pojk vasker helvete!
  • Anonym (förihelvete!)

Men herregud vilka idioter det finns på FL!!!!
    Världen, livet, situationer är inte svarta och vita!!!!!!
    Förstår inte hur ni kan sitta och kasta skit på en människa så som ni gör..
    FL är full med idioter som vill trycka ner andra för att få sig själva att känna sig bättre..
    Respekt? Du borde byta namn, för det är det sista du verkar ha.

Och Ts, oavsett om han va ett svin innan o oavsett hur det kommer sig att ni skaffade barn så har du ingen rätt att bli behandlad så och han har ingen rätt att behandla barnen så.
    Jag hoppas att det löser sig för dig och barnen

• Respekt
    Anonym (förihelvete!) skrev 2013-07-28 18:28:32 följande:
    FL är full med idioter som vill trycka ner andra för att få sig själva att känna sig bättre..

Och Ts, oavsett om han va ett svin innan o oavsett hur det kommer sig att ni skaffade barn så har du ingen rätt att bli behandlad så och han har ingen rätt att behandla barnen så.

Men oj vilken ilska du verkar ha inom dig, en kram kanske?

Respekt är nått man förtjänar inte automatiskt får..

Gällande ts så har jag förstår mer vad det handlar om efter hon o DarkForce diskuterade o har inte gjort nått inlägg efter det eftersom jag missförstod Ts  i början 
  • Respekt
    Krigström skrev 2013-07-28 16:51:15 följande:
    Min advokat e på semester nu, men lämnat fullmakt till att hennes kollegor får hantera saken så länge om det skulle va.

Ja man blir bara så satans jävla frustrerad och ännu mer när idioten sitter i Ungern med en "du kan inte röra mig ändå" attityd. Och tiofalls mer när man set hur ens barn lider av hans handlingar

Efter ha läst dina inlägg med DarkForce så inser jag att misstolkade din Ts, ursäkta om jag verkade nedlåtande i tidigare kommentarer
  • Krigström
    Anonym (förihelvete!) skrev 2013-07-28 18:28:32 följande:

Tack du det värmer. Och när blir lite mörkrädd.. trodde detta va ett forum där man kunde uttrycka sig, söka stöd, svar. eller bara få ut sig allt när man inte kan det annars. Och just som du säger, då va sin historia (va dålig den med) men hör inte till saken nu för han har likaväl bara dragit
  • Krigström
    Respekt skrev 2013-07-28 19:10:45 följande:

Efter ha läst dina inlägg med DarkForce så inser jag att misstolkade din Ts, ursäkta om jag verkade nedlåtande i tidigare kommentarer
    Ingen fara
  • Krigström

Nu ringde han igår över Skype till barnen. "Lovade" att inom två till tre dagar skulle han återkomma med ett exakt datum när han är hemma. Min äldsta frågade om han kommer till hennes födelsedag den 9 aug.

"Ja ska göra allt ja kan ja har bara en sak till att fixa"

Hon grät hela kvällen igår för att pappa kanske missar min födelsedag..

Hatar när han lovar..dom blir bara så ledsna..men får väl vänta igen och se...

• DarkForce
    Krigström skrev 2013-07-29 12:00:28 följande:
    Nu ringde han igår över Skype till barnen. "Lovade" att inom två till tre dagar skulle han återkomma med ett exakt datum när han är hemma. Min äldsta frågade om han kommer till hennes födelsedag den 9 aug.

"Ja ska göra allt ja kan ja har bara en sak till att fixa"

Hon grät hela kvällen igår för att pappa kanske missar min födelsedag..

Hatar när han lovar..dom blir bara så ledsna..men får väl vänta igen och se...
    Tycker så synd om dig, men framförallt din dotterRynkar på näsan. Hade gärna skrivit mer, men min son vill ut o leka....kikar in o prata mer senare, sköt om dig o familjen, så länge.{#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (katta)

SÅ FRUKTANSVÄRT ANSVARSLÖST! 

Hoppas han blir av med vårdnaden så det sjunger om det, och hoppas att han skärper sig och slutar såra barnen och slutar använda dig som någon j*kla slasktratt för HANS ansvar.  

• Krigström

Tack du! Ha det så mysigt me din son. Ska själv ut med mina en runda sen. Dom sprang in till grannen nu. Ja det är hjärtskärande att se henne så ;(

DarkForce skrev 2013-07-29 12:10:58 följande:
    Tycker så synd om dig, men framförallt din dotter. Hade gärna skrivit mer, men min son vill ut o leka....kikar in o prata mer senare, sköt om dig o familjen, så länge.

• Krigström

Hoppas e allt ja kan katta, det handlar inte om att ja vill ta barnen från deras pappa eller tvärt om. Dom får göra sitt eget val när det kommer därtill. Men ja kan inte lita på han. Min son skulle opereras för mandlarna, krävs bådas medtagande, fick dra hela historien.

Sen fick han plats på annat dagis, så va det klydd med underskrift där. Skolan börjar för min äldsta snart. Fritids kan ja inte ordna i heller utan hans godkännande. Allt stannar ju. Och allt han säger är "bara för du inte pallar" och säger att JAG ska sköta detta snyggt och om ja gör det så är han "snäll" vid mig med. Förklarade eller försökte förklara hur ledsen vår dotter va igår. Blev bara kallad idiot, ansvarslös, hora, fitta, dålig mamma m.m. Ignorerar det. Men blir så satans förbannad när han inte förstår att det inte är mig han straffar

Anonym (katta) skrev 2013-07-29 12:36:58 följande:
    SÅ FRUKTANSVÄRT ANSVARSLÖST! 

Hoppas han blir av med vårdnaden så det sjunger om det, och hoppas att han skärper sig och slutar såra barnen och slutar använda dig som någon j*kla slasktratt för HANS ansvar.  

Svar på tråden Jävla lort till jävla pojk vasker helvete!