• Krigström

Jävla lort till jävla pojk vasker helvete!

Ja för man kan ja inte kalla han!!! Måste bara skriva av mig! Ja e så less!

Lämnade min exman för tre år sen! Sen två års vårdnadstvist och utredning på detta! Trots han under den tiden får besöksförbud bara droppar allt och drar till England! Åker dit för drograttfylleri på heroin! Förlorar umgänget! "Sköter" sitt straff! Får mer umgänge! Har tingsrätts beslut på när och hur!

Så drömmer rätten till fortsatt gemensam vårdnad.

Sen ringer svinet mig för nu 9 veckor sedan! Säger han fått ett jobb i Ungern på fyra veckor och vill ta det! Fine då ändrar vi semester planerna men då får vi prata med barnen och bestämma och så.

"Öh blir svårt ja står på flygplatsen"

Och har inte kommit tillbaka än!!! Min egen semester gick i sjön! Barnen är knäckta och fattar inte varför pappa bara stuckit! Han har lovat dom att han kommer hem "snart"

Och till råga på allt så har idioten mage att sitta och hota mig!! Kalla mig dålig mamma och fitta och hora och avundsjuk för att "han lever det perfekta livet" och att JAG straffar barnen genom att inte låta dom prata på Skype (dom vill inte!) och bara för att ja inte orkar och inte haft en pappa så ska ja inte ta bort deras?! DU STACK DIN IDIOT!

Så förbannad ja är!!

• Svar på tråden Jävla lort till jävla pojk vasker helvete!
  • Anonym (katta)
    Krigström skrev 2013-07-29 13:00:59 följande:
    Hoppas e allt ja kan katta, det handlar inte om att ja vill ta barnen från deras pappa eller tvärt om. Dom får göra sitt eget val när det kommer därtill. Men ja kan inte lita på han. Min son skulle opereras för mandlarna, krävs bådas medtagande, fick dra hela historien.

Sen fick han plats på annat dagis, så va det klydd med underskrift där. Skolan börjar för min äldsta snart. Fritids kan ja inte ordna i heller utan hans godkännande. Allt stannar ju. Och allt han säger är "bara för du inte pallar" och säger att JAG ska sköta detta snyggt och om ja gör det så är han "snäll" vid mig med. Förklarade eller försökte förklara hur ledsen vår dotter va igår. Blev bara kallad idiot, ansvarslös, hora, fitta, dålig mamma m.m. Ignorerar det. Men blir så satans förbannad när han inte förstår att det inte är mig han straffar
    Inte pallar? Det är ju inte ditt j*vla problem! Han ska sköta sin del, och gör han inte det kan han ju inte bli arg över att du inte hoppar runt i sommarklänning och sjunger glada sånger över att behöva bråka med myndigheter när båda underskrifter SKA vara på plats. 

Det är ju helt skevt, han beter sig som ett svin och säger att om du sväljer och tar emot så kanske han är snäll mot dig efter det. På sina villkor. Blev han tappad på huvudet som barn?  
  • Krigström

Ja du med tanke på hur farmor beter sig så kan man undra? Försöker ja prata med henne för att se om hon vet nått blir hon defensiv och gapar. Själv har hon semester nu och på nio veckor så har hon tagit barnen kanske 4 ggr. För "hon har ett eget liv, två andra barnbarn och har inte med sin sons och mina saker att göra och e faktiskt Bara farmor"

Ok respekterar det..men det är din son. Och dina barn barn som lider av hans handlingar..dom känner ju sig utanför den sidan av familjen om ännu mer nu när han e väck. Men klart nått som inte står rätt till för den stackaren..

Efter så här många år så tycker ja bara det har kommit till den punkten där det är tragiskt. Och bidkar min tid. Men ja lider med min äldsta då hon redan fått upp ögonen en del...han svor på ungerska mot mig igår och hon frågade direkt om det va riktat till mig...

Anonym (katta) skrev 2013-07-29 13:12:41 följande:
    Inte pallar? Det är ju inte ditt j*vla problem! Han ska sköta sin del, och gör han inte det kan han ju inte bli arg över att du inte hoppar runt i sommarklänning och sjunger glada sånger över att behöva bråka med myndigheter när båda underskrifter SKA vara på plats. 

Det är ju helt skevt, han beter sig som ett svin och säger att om du sväljer och tar emot så kanske han är snäll mot dig efter det. På sina villkor. Blev han tappad på huvudet som barn?  

• Anonym (Vargodochskölj)
    Anonym (förihelvete!) skrev 2013-07-28 18:28:32 följande:
    Men herregud vilka idioter det finns på FL!!!!
    Världen, livet, situationer är inte svarta och vita!!!!!!
    Förstår inte hur ni kan sitta och kasta skit på en människa så som ni gör..
    FL är full med idioter som vill trycka ner andra för att få sig själva att känna sig bättre..
    Respekt? Du borde byta namn, för det är det sista du verkar ha.

Och Ts, oavsett om han va ett svin innan o oavsett hur det kommer sig att ni skaffade barn så har du ingen rätt att bli behandlad så och han har ingen rätt att behandla barnen så.
    Jag hoppas att det löser sig för dig och barnen
    "Respekt" beter sig alltid likadant här på FL, i alla trådar. Är övertygad om att namnet är taget i ironiskt syfte och att personen beter sig som kärringen mot strömmen med flit.
  • DarkForce
    Anonym (Vargodochskölj) skrev 2013-07-29 13:53:12 följande:
    "Respekt" beter sig alltid likadant här på FL, i alla trådar. Är övertygad om att namnet är taget i ironiskt syfte och att personen beter sig som kärringen mot strömmen med flit.
    Både jag och Respekt har bett Ts om ursäkt tidigare i tråden, då vi hade missförstått hennes trådstart fullkomligt båda två...

Till Ts: ge all denna information till din advokat eller hans vikarie, du kommer att ha stor nytta av det i kampen för enskild vårdnad...

Önskar att jag hade mer råd än så att ge dig... 

• Krigström
    DarkForce skrev 2013-07-29 16:25:44 följande:
    Både jag och Respekt har bett Ts om ursäkt tidigare i tråden, då vi hade missförstått hennes trådstart fullkomligt båda två...

Till Ts: ge all denna information till din advokat eller hans vikarie, du kommer att ha stor nytta av det i kampen för enskild vårdnad...

Önskar att jag hade mer råd än så att ge dig... 

Ja inte första gången ja har gått igenom denna tvist. Så ja ska överlämna allt det e inga problem har ju "tur i oturen!" att han inte är den smartaste fisken i havet och han skriver ju allt så ja har det på svart och vitt. Jobbiga e bara att sist så togs inte mycket av sms och mail konversationerna upp. Men ja hoppas ju dom kommer göra det nu med tanke på vart han befinner sig
  • Respekt
    Anonym (Vargodochskölj) skrev 2013-07-29 13:53:12 följande:

Jag har bett om ursäkt då jag missförstod Ts
  • Respekt

Tur att barnen har en kärleksfull o omtänksam mamma.

Ditt ex kommer att få lida för sitt beteende, för kommer en tid då barnen inte ens kommer vilja träffa honom.

• Krigström

Nej jag vet det, och det kommer bli så om han inte tar sig i kragen. Ja har slutat "ursäkta" han nu

Respekt skrev 2013-07-29 23:09:03 följande:
    Tur att barnen har en kärleksfull o omtänksam mamma.

Ditt ex kommer att få lida för sitt beteende, för kommer en tid då barnen inte ens kommer vilja träffa honom.

• Krigström

Nu påstår han till barnen han köpt ett hus för 2.5 Mille till dom? E det offentliga uppgifter? Och hur har han lyckats med det?! Fan nästan 500 tusen i kontant insats. Plus han sa till dom att folk hade hotat han och polisen va inblandade?!

Pratade med familjerätten men dom sa bara ja kan vägra mig umgänge, och e det "fara för barn" så borde ja bli informerad. Polisen ville inte ge mig nått.

Han påstår han kommer nästa vecka. Men va nu då? Barnen vill se sitt "hus" och träffa pappa. Men om det e så som han påstår då? Ja frågade han nästa dag då sa han han "aldrig sagt nått sånt och att du din idiot måste varit full" åhhh!

• DarkForce
    Krigström skrev 2013-08-02 18:42:57 följande:
    Nu påstår han till barnen han köpt ett hus för 2.5 Mille till dom? E det offentliga uppgifter? Och hur har han lyckats med det?! Fan nästan 500 tusen i kontant insats. Plus han sa till dom att folk hade hotat han och polisen va inblandade?!

Pratade med familjerätten men dom sa bara ja kan vägra mig umgänge, och e det "fara för barn" så borde ja bli informerad. Polisen ville inte ge mig nått.

Han påstår han kommer nästa vecka. Men va nu då? Barnen vill se sitt "hus" och träffa pappa. Men om det e så som han påstår då? Ja frågade han nästa dag då sa han han "aldrig sagt nått sånt och att du din idiot måste varit full" åhhh!
    Ditt ex verkar vara ett tvättäkta psyko.. kan han börjat med droger igen, tro? Hus för 2,5 mille, bara sådär..och sen förneka allt? Tycker synd om dig o barnen...

Spara alla sms och visa fam-rätten, dom måste ta tag i detta nu, både du o barnen blir ju sönderstressade och ledsna ju längre detta pågår!! 

Fortsätter att följa din tråd, så du för gärna uppdatera hur det går för er....

Sköt om er {#emotions_dlg.flower}
  • Krigström

Polisen kan inte säga nått, socialen hänvisade till familjerätten. Familjerätten hänvisa till min advokat. Så lagt det där. I förrgår ringde han igen och sa han hade en överraskning nästa dag (igår då) och skulle ringa igen. Två dagar har gått utan samtal till barnen..

Och Min dotter räknar ner dagarna till sin födelsedag på fredag i hopp om att han ska dyka upp ;( försökt förbereda henne men hur gör man det egentligen..

DarkForce skrev 2013-08-03 11:51:52 följande:
    Ditt ex verkar vara ett tvättäkta psyko.. kan han börjat med droger igen, tro? Hus för 2,5 mille, bara sådär..och sen förneka allt? Tycker synd om dig o barnen...

Spara alla sms och visa fam-rätten, dom måste ta tag i detta nu, både du o barnen blir ju sönderstressade och ledsna ju längre detta pågår!! 

Fortsätter att följa din tråd, så du för gärna uppdatera hur det går för er....

Sköt om er 

• Krigström

så nu säger advokaten att papprena om vårdnad ska skickas in den 2 september.. men på nått vis har min hemförsäkring som ska gå in och täcka kostnaderna inte kunnat dra avgiften så den har blivit annulerad..

vilket enligt min advokat är dåligt då rättshjälpen ska täcka en del och försäkringen en annan.. och om det inte gör det nu så kanske vi inte kan gå vidare.

Exet e fortfarande väck.. men nu är nya hot inkomna och polisanmälda och besöksförbud är ansökt.
    Ska in till polisen nästa vecka.. och han fortsätter lova barnen han ska komma hem. Funderar på att stänga av all kontakt men barnen hoppas ju pappa snart kommer och vill ju ringa han..och måndag börjar skola och dagis, min dotter har nu börjat säga att "ja tror inte pappa kommer komma hem".. tragiskt.. körde förbi hans lägenhet häromdagen och den står helt tom..

Svar på tråden Jävla lort till jävla pojk vasker helvete!