Jävla lort till jävla pojk vasker helvete!
Ja för man kan ja inte kalla han!!! Måste bara skriva av mig! Ja e så less!
Lämnade min exman för tre år sen! Sen två års vårdnadstvist och utredning på detta! Trots han under den tiden får besöksförbud bara droppar allt och drar till England! Åker dit för drograttfylleri på heroin! Förlorar umgänget! "Sköter" sitt straff! Får mer umgänge! Har tingsrätts beslut på när och hur!
Så drömmer rätten till fortsatt gemensam vårdnad.
Sen ringer svinet mig för nu 9 veckor sedan! Säger han fått ett jobb i Ungern på fyra veckor och vill ta det! Fine då ändrar vi semester planerna men då får vi prata med barnen och bestämma och så.
"Öh blir svårt ja står på flygplatsen"
Och har inte kommit tillbaka än!!! Min egen semester gick i sjön! Barnen är knäckta och fattar inte varför pappa bara stuckit! Han har lovat dom att han kommer hem "snart"
Och till råga på allt så har idioten mage att sitta och hota mig!! Kalla mig dålig mamma och fitta och hora och avundsjuk för att "han lever det perfekta livet" och att JAG straffar barnen genom att inte låta dom prata på Skype (dom vill inte!) och bara för att ja inte orkar och inte haft en pappa så ska ja inte ta bort deras?! DU STACK DIN IDIOT!
Så förbannad ja är!!