• Anonym (orakel)

Fråga Oraklet (anonymt)

Här har du chansen att anonymt ställa dina frågor om framtiden, kärleken, ekonomin, barn och annat.

Varsågod och ställ Din fråga 

• Svar på tråden Fråga Oraklet (anonymt)
  • Anonym (barn)

Bär jag på en flicka eller pojke?

• Anonym (Undrar så.)

Kommer min sambos ekonomi snart bli bra? Får ham jobb? Kommer vi få fler barn eller kommer jag tröttna på hans ständigt dåliga ekonomi o tråkighet? Tacksam för

Svar!

• Betty24

Hej! Kommer jag att få fast anställning under den närmaste framtiden? Kommer våran ekonomi att bli bra? Kommer våran tio-månaders flicka att bli en lycklig och välmående människa? Fler barn för oss? Boende under den närmaste framtiden?

Tack på förhand!

• Anonym (?!?)

1. Kommer vi få ett syskon till vårat barn? Kön?
    2. Kommer jag gå klart hela utbildningen jag börjar på nästa vecka?

• Annah88

Oj, du blir visst bombad med frågor här ;). Bra jobbat med svaren hittills. Jag var i kontakt med ett medium förut. Han sade att jag skulle ha ett framgångsrikt jobb i framtiden och att folk skulle veta vem jag är. Kan du se någon sanning i det? Min dröm är att starta eget. Kan du se det i framtiden?

• Anonym (sambo)

Är den kvinna jag bor med rätt, och kommer det att hålla trots alla våra olikheter och behov?

• Anonym (hur många?)

Hur många barn kommer jag att få?

• ingaplinga

Frågor från en rastlös själv och har svårt att leva i nuet, bara tänker, oroar mig, planerar och känner mig naiv.
    Har så svårt att komma till ro i mitt yrkesliv. Hur ska jag göra?
    Ett barn till eller inte.. Vad tror du?
    Tack på förhand.
    /Pling

• tvågullungar

Jag älskade en man förut, jag vill veta om han verkligen älskade mig eller om det var en lek för honom. Och var är han nu?

• Anonym (mamma 2)

Är jag en dålig mamma?

Tacksam för svar! 

Svar på tråden Fråga Oraklet (anonymt)