Fråga Oraklet (anonymt)
Här har du chansen att anonymt ställa dina frågor om framtiden, kärleken, ekonomin, barn och annat.
Varsågod och ställ Din fråga
Här har du chansen att anonymt ställa dina frågor om framtiden, kärleken, ekonomin, barn och annat.
Varsågod och ställ Din fråga
Bär jag på en flicka eller pojke?
Kommer min sambos ekonomi snart bli bra? Får ham jobb? Kommer vi få fler barn eller kommer jag tröttna på hans ständigt dåliga ekonomi o tråkighet? Tacksam för
Svar!
Hej! Kommer jag att få fast anställning under den närmaste framtiden? Kommer våran ekonomi att bli bra? Kommer våran tio-månaders flicka att bli en lycklig och välmående människa? Fler barn för oss? Boende under den närmaste framtiden?
Tack på förhand!
1. Kommer vi få ett syskon till vårat barn? Kön?
2. Kommer jag gå klart hela utbildningen jag börjar på nästa vecka?
Oj, du blir visst bombad med frågor här ;). Bra jobbat med svaren hittills. Jag var i kontakt med ett medium förut. Han sade att jag skulle ha ett framgångsrikt jobb i framtiden och att folk skulle veta vem jag är. Kan du se någon sanning i det? Min dröm är att starta eget. Kan du se det i framtiden?
Är den kvinna jag bor med rätt, och kommer det att hålla trots alla våra olikheter och behov?
Hur många barn kommer jag att få?
Frågor från en rastlös själv och har svårt att leva i nuet, bara tänker, oroar mig, planerar och känner mig naiv.
Har så svårt att komma till ro i mitt yrkesliv. Hur ska jag göra?
Ett barn till eller inte.. Vad tror du?
Tack på förhand.
/Pling
Jag älskade en man förut, jag vill veta om han verkligen älskade mig eller om det var en lek för honom. Och var är han nu?
Är jag en dålig mamma?
Tacksam för svar!