• Anonym (orakel)

Fråga Oraklet (anonymt)

Här har du chansen att anonymt ställa dina frågor om framtiden, kärleken, ekonomin, barn och annat.

Varsågod och ställ Din fråga 

• Svar på tråden Fråga Oraklet (anonymt)
  • Fråga76

Hur blir det med min relation? Fler barn? Nya arbetsuppgifter eller helt nytt jobb?

• Anonym (???)

Kommer min dotter att lära sig gå snart? 

• Anonym (undrar 2)

Hej,

Kommer jag att finna en kärleksfull relation som håller livet ut? Är det med den man jag träffar nu regelbundet? 

/M 

• Enter Sandman
    Anonym (PollyParrot) skrev 2013-08-09 09:01:01 följande:
    Måste ALLA ställa samma frågor? "Kommer jag få barn, kommer sambo och jag hålla ihop", blääää :-/ Oraklet! Jag undrar - kommer jag hitta skatten? Jag inhandlade en tavla på loppis med ett fint båtmotiv. När jag ramade om den föll ett gammalt papper ut, ser ut som en gammal sjörövarkarta, med en massa navigationstermer på...

Men om det är det dom vill ha svar på då, ska dom inte få fråga det då?
    Förresten är det nån som får svar alls?  
  • johjen

Hej Oraklet!

Blir jag gravid i höst och föder ett friskt barn nästa år?

Hur blir det med arbete i höst?

Bröllopp nästa år? 

Tack!           

• Anonym (PENGAR, PENGAR!)

Kommer vår ekonomi någonsin bli bra, kommer vi få tag på något större boende?

• Anonym (C)

1. Kommer jag någonsin att bli mamma?
    2. Jag har något jag kämpar för, kommer det att gå bra, kommer jag lyckas?

• Paula P

Hej min mor gick bort i mars hon berättade att hon gömt pengar, men hon hann aldrig säga var, du kanske ser var pengarna finns. Vi vore väldigt tacksamma för ett svar

• Anonym (Aphjärnan)

Bo kvar eller leta nytt?

Samma jobb eller leta nytt?

Får min sambo nytt jobb snart?     

• Anonym (Nime)

Jag är väldigt intresserad av en tjej i min stad men även lite smått intresserad av en kille en bra bit bort.
    Ska jag ge upp tjejen och se var det kan leda med killen eller ska jag ha is i magen?

Svar på tråden Fråga Oraklet (anonymt)