Fråga Oraklet (anonymt)
Här har du chansen att anonymt ställa dina frågor om framtiden, kärleken, ekonomin, barn och annat.
Varsågod och ställ Din fråga
Här har du chansen att anonymt ställa dina frågor om framtiden, kärleken, ekonomin, barn och annat.
Varsågod och ställ Din fråga
väx upp och sluta tro på magi...
Jag har tänkt att plugga, är utbildningen jag bestämt mig för rätt för mig? Eller ska ja välja någon av de andra alternativen?
Vad blir mitt nästa arbete?
Har en kroniskt sjuk hund, hur mår han egentligen? Bortsett från alla prover som just nu ser bra ut. Kommer jag behöva ta beslutet om avlivning?
Kommer min sambo och jag få barn och när?
Hej! Jag är orolig för min mamma som är 64 år gammal och var på besök hos mig nyligen. Hon hade otroligt ont i ryggen i ca 3 månader. Igår åkte hon hem (bor utomlands) för att uppsöka läkare. Ser du något allvarligt eller blir hon återställd? När blir hon bra igen?
Kommer jag få fler barn?
Tack för svaret!
Kom på ett par frågor till, om det är okej? Annars gör det inget om du inte svarar!
Kommer jag gifta mig med den jag är tillsammans med nu? Är han den rätta för mig?
Kan du se om jag kommer bo i hus?
Kommer jag ha körkort?
Hur många barn ser du att jag kommer ha?
Tack än en gång!
Hur ser det ut med jobb framöver för mig?
Jag heter Sofia. Lever med Karl. Har två barn, H (pojke) född 2010, L (flicka) född 2012
Frågor:
1. Jag har idag ett vikariat som kurator. Får jag behålla det jobbet även efter vikariatet? Om inte, kommer jag få ett annat jobb och isådana fall vad och hur långt ifrån hemmet?
2. Kommer vi att vilja ha fler barn, och isådana fall få det?
3 . Kommer min mamma L född -61 finna kärleken? När, var, hur?
Tusen tack!
Kommer jag att få fler barn?
Har jag någon sjukdom? Var i så fall?
Hur kommer det gå för min hemsida?