• MirandaMay

Planerar fjärde barnet!

Hej!
    I februari 2012 startade jag en tråd kallad "Planerar tredje barnet!" och det utvecklades till att bli en sån väldigt fin tråd med en mysig gemenskap  där vi följdes åt i mer än ett år från försök till plus till att bebisarna föddes. 

Nu har jag och sambon bestämt oss för att försöka få en fyra och jag skulle tycka det var så kul att få följas åt här med andra mammor igen!

Jag har tre killar födda 08, 09 & 13.

Finns det fler därute som önskar sig ett fjärde barn?

• Svar på tråden Planerar fjärde barnet!
  • romlen

Första försöket att få till vår lilla 4 misslyckades denna månad. Nya tag till nästa

• hellokitty

Vi gjorde ett vul i torsdag och fick se vår lilla "nallebjörn". Allt såg bra ut och läkaren sa att missfallsrisken nu när man sett hjärtat som slår mm sjunker drastiskt till 3-5 %. BF-datum satt till 30 maj.

• Wopr

Sket sig förra månaden så nu tar vi nya tag igen. Nästa BIM är 17/11. Lååångt dit känner jag.

• A Piece Of Me

Hej! Hängde lite i planerar 3:e barnet tråden i början men sen halkade jag ur och var inte aktiv på fl på ett tag! Vad roligt med den här tråden! Jag har barn födda 07, 08 och i april -13! har börjat fundera lite på en. 4:a till våren -15, vore så roligt för minstingen att också få ett syskon i nära ålder ! Min man är inte helt emot det heller verkar det som ) men än så länge är det bara på planeringsstadiet..funderar om man orkar/hinner med en 4:e? Fast jag tycker inte att steget mellan 2-3 var speciellt stort..på något sätt "lättare" med 3 än 2 snarare! Gillar storfamiljslivet! )

• MirandaMay

Hej alla i tråden!
    Jag kom av mig helt för jag har FORTFARANDE inte fått min mens sen trean föddes i februari 2013. 
    Under tiden har min man ändrat sig och vill att vi ska hitta större boende innan vi försöker oss på en fyra så får se när det blir. Jag letar stora lägenheter för fullt.

Hur har det gått för er andra?

Många kramar

• hellokitty
    MirandaMay skrev 2014-03-27 10:40:29 följande:
    Hej alla i tråden!
    Jag kom av mig helt för jag har FORTFARANDE inte fått min mens sen trean föddes i februari 2013. 
    Under tiden har min man ändrat sig och vill att vi ska hitta större boende innan vi försöker oss på en fyra så får se när det blir. Jag letar stora lägenheter för fullt.

Hur har det gått för er andra?

Många kramar
    Är i vecka 33 nu - så det närmar sig! BF 30 maj
  • MirandaMay
    hellokitty skrev 2014-04-06 22:12:44 följande:
    Är i vecka 33 nu - så det närmar sig! BF 30 maj
    Åh vad spänande och roligt!!! Hur har graviditeten varit?
  • hellokitty
    MirandaMay skrev 2014-04-07 12:26:29 följande:
    Åh vad spänande och roligt!!! Hur har graviditeten varit?

So far so good! Men börjar kännas av mer nu. Sover sämre, orkar mindre och har gått upp några kilo nu den senaste tiden.
Svar på tråden Planerar fjärde barnet!