• MirandaMay

Planerar fjärde barnet!

Hej!
    I februari 2012 startade jag en tråd kallad "Planerar tredje barnet!" och det utvecklades till att bli en sån väldigt fin tråd med en mysig gemenskap  där vi följdes åt i mer än ett år från försök till plus till att bebisarna föddes. 

Nu har jag och sambon bestämt oss för att försöka få en fyra och jag skulle tycka det var så kul att få följas åt här med andra mammor igen!

Jag har tre killar födda 08, 09 & 13.

Finns det fler därute som önskar sig ett fjärde barn?

• Svar på tråden Planerar fjärde barnet!
  • Sjörövarfabbefarfarsfar

Åh grattis Miranda may! Har inte varit inne på evigheter, men såg nu att du plussade i somras. Hur går det för dig? Vilken vecka? Är oxå sugen på en 4:à men har precis blivit med hund och känns väldigt fullt upp redan som det är, med barn på 7, 5 och 1 1/2 och en 5 månaders valp på det. Men kanske om något år eller 2 så kanske vi förökar familjen med fler barn, vem vet ð??? lycka till med graviditeten!

• Aktivkund

Hej där! Någon kvar i tråden. .? Här är en som planerar nr 4, övriga födda -04, -07 och -11. Under sommaren inget plus men vi fortsätter! Följer gärna andra blivande 4-barnsmorsor.

• Kastrull

Hej Mima. Känner igen dig från den andra fyra barn tråden. Hur går det?

Här är det just nu blodbad, ÄL om två veckor.

• Mima
    Kastrull skrev 2014-09-09 07:32:06 följande:

Hej Mima. Känner igen dig från den andra fyra barn tråden. Hur går det?

Här är det just nu blodbad, ÄL om två veckor.

Hej, kastrull!

Jag känner också igen dig. Nej, vad synd! Nästa månad kanske är din/eran månad! Håller tummarna för det!

Vi hade tänkt att börja försöka i slutet på denna månad, men när vi hade sex nån dag runt äl sprack kondomen, så nu väntar vi och ser om det tog sig eller ej! Har bim nästa vecka och det känns som en evighet dit. Vill testa mig nu
  • Aktivkund

Hur har det gått Mima?! Testat ännu..? Nu är det min tur att sitta och vänta en vecka, försöker att inte tänka på det, men det är svårt! Håller tummarna för dig och för kastrull!

• Mima
    Aktivkund skrev 2014-09-15 20:39:11 följande:

Hur har det gått Mima?! Testat ännu..? Nu är det min tur att sitta och vänta en vecka, försöker att inte tänka på det, men det är svårt! Håller tummarna för dig och för kastrull!

Hej, aktivkund!

Jag testade mig i lördags efter att frukosten kom upp igen, men det visade ingenting (bim-4)

Nu ikväll har jag fått en väldig mens/molvärk, så nu väntar jag bara på att mensen ska komma. Har Bim på onsdag.

Ja, den där väntan känns som en evighet! Nu håller jag tummarna för dig :)
  • romlen

Vi fick vår 4:a den 21/6, en liten lillebror! Önskar alla i gruppen lycka till och hoppas de kommer snart! ❤️❤️❤️

Svar på tråden Planerar fjärde barnet!