Aktivkund skrev 2014-09-21 19:27:08 följande:
Mima! Nu är jag nyfiken på hur det har gått! Själv har jag testat en gång, negativt såklart då det var alldeles för tidigt. Ska försöka vänta tills tisdag eller onsdag innan jag testar igen. Beräknad mens på onsdag och den brukar vara extremt punktlig. Måste ändå erkänna att det är lite dubbla känslor såhär långt, vill ju gärna testa positivt men hittills då det varit negativt har det känts lite skönt också, har inte varit helt redo.. . Det flyter ju på nu liksom, med den yngste som är 3,5. Men jag vill ju vara med om resan en sista gång! Graviditet, förlossning, amning, spädbarnstiden och naturligtvis en till i syskonskaran, en stor härlig familj! Hur känner ni? Bara barnönskan eller lite, lite tvivel. .?
Hej!
Jag fick min mens, men jag var inställd på att den skulle komma. Som sagt, kondomen sprack så nu i slutet på månaden ska vi börja försöka på riktigt.
Jag har haft väldigt många tankar fram och tillbaka. Vi sa när trean låg i magen, att vi ville ha fyra. Men när han kom försvann den tanken. För ca 6 månader sen tog min sambo upp ämnet och sen dess har tankarna varit i full gång. Men nu när spiralen är uttagen känns allt jättebra. Ser fram emot en ny familjemedlem