• Anonym (sugaren)

    Är det vanligt att män "skakar" av njutning?

    Jag och mitt ex har fortfarande sex med varandra trots att det har varit slut i över ett år. Jag har haft sex med andra oxå, och hade en KK som lärde upp mig rejält. Han va jätte noga med att tala om och visa vad han tyckte va skönt och han fick även mig att uppleva saker jag aldrig har upplevt förut. :) Jag har använt mig av dessa grejer på mitt ex. Och när jag suger av honom ligger han och skakar och rycker i hela kroppen. Det har varken han eller jag varit med om tidigare. Han har alltid tyckt att jag suger bra men nu säger han att han tappar kontrollen över sig själv totalt. Är det vanligt att män får såna orgasmer?

  • Svar på tråden Är det vanligt att män "skakar" av njutning?
  • Anonym (=))

    Ursäkta om jag frågar, men använder du fingrar då med, eller bara upp och ner i avsugningen? 

      =)  

  • wilhelm50
    Anonym (sugaren) skrev 2013-09-02 21:44:36 följande:
    Det va visst rätt vanligt. ;) Har inte hänt med någon förut på det sättet. Visst händer det att en man skakar till när han ska komma liksom. Men mitt ex kan skaka i hela kroppen och stöna en bra stund innan han kommer, har hänt att jag har avbrutit honom och satt mig på han, men då är det typ två "juck" sen är han klar. :p

    Ja jag tror att din beskrivning av hur han reagerar är ovanlig.
  • Anonym (Skak)

    Det ha ringet med orgasm skak att göra, den nervryckning som kan fara igenom kroppen vid dessa tillflällen är något helt annat. Den går inte att tygla och är någon form av explosion genom sinnena, inte direkt skakar men rycker till någon gång eller två...

    Men har inget med utlösnignen att göra där är det fritt fram att skaka hur man vill :)

  • Anonym (sugaren)
    Anonym (=)) skrev 2013-09-02 22:03:52 följande:
    Ursäkta om jag frågar, men använder du fingrar då med, eller bara upp och ner i avsugningen? 

      =)  



    Jag använder munnen. ;) Och en hand som kramar och smeker liksom. Svårt att förklara hur jag gör. Men jag är uppmärksam på hans signaler, blir han extra hård av en sak så fortsätter jag så. Har känt han i 5år och innan jag fick suga av honom så tyckte han inte om det. Senaste året har vi haft mkt bättre sex än vad vi hade i vårat förhållande. Och vi hade inget dåligt sexliv då heller. ;)
  • Anonym (sugaren)
    Anonym (Skak) skrev 2013-09-03 08:07:21 följande:
    Det ha ringet med orgasm skak att göra, den nervryckning som kan fara igenom kroppen vid dessa tillflällen är något helt annat. Den går inte att tygla och är någon form av explosion genom sinnena, inte direkt skakar men rycker till någon gång eller två...

    Men har inget med utlösnignen att göra där är det fritt fram att skaka hur man vill :)



    Han rycker inte till nån gång eller två. Han ligger och skakar hela han, i flera minuter ibland. Och straxt där efter kommer utlösningen eller så avbryter jag honom och han kan hålla sig en stund till.
  • Fr3drik

    Jag fick en av mina starkaste orgasmer igår, darrade i benen okontrollerat när tjejen runkade av mig..(vet inte om det finns ?efterdarr? men jag upplevde det som det när jag satt i soffan efteråt. Härlig upplevelse som får mig att vilja ha mer av henne.

  • Anonym (sexy)

    Ja när tjejen runkar av mig så brukar hon fortsätta under hela tiden om jag sprutar vi brukar skratta åt mina skakningar efteråt.

  • Anonym (Oväntat)

    Det måste vara oväntat. Tjejer är det en ren njutning att se det hända


    Anonym (sexy) skrev 2018-03-03 21:27:24 följande:

    Ja när tjejen runkar av mig så brukar hon fortsätta under hela tiden om jag sprutar vi brukar skratta åt mina skakningar efteråt.


    Är det härligt att förlora kontrollen
  • Anonym (Man)

    Jag kan absolut skaka av njutning eller rycka som också beskrivs här ovan av någon. Har även tränat upp förmågan att få orgasm men ej utlösning. Vid den orgasmen skakar eller rycker jag extra mkt i kroppen (på ett skönt sätt). Ibland får jag orgasm när min tjej får det, jag triggas av hennes njutning och utan att spruta så ligger jag och rycker på något sätt.

Svar på tråden Är det vanligt att män "skakar" av njutning?