• Orcha

Gamla getter going g-här

Bara för att.
    En tråd som andas blaha.
    Välkommen in, ni med någotsånär kritiskt tänk, ironi, humor och värme.
    Framför allt värme.
    Och ironi.

Make love, not english quotes...
  • Svar på tråden Gamla getter going g-här
  • Orcha
    sär skriven skrev 2013-09-11 15:15:46 följande:
    *slår mig ner*

Och bilen går bra?
    *gapskrattar*

Nej den fan gör ju inte det! Eller jo, stötvis.
    Lambdasonden krånglar så jag har som val att uppdatera värdena alt byta den beroende på varför den krånglar. Lutar åt det förstnämnda då motorlampan slocknar om jag kör på högre växlar. 
    Synd att jag inte kan nåt om bilar annars hade jag klippt klorna och öppnat motorhuven själv.

Själv då? Sover du om nätterna nu?    
    I UK åker jag i en väldigt high fart. Här hemma småpyser jag mest...
  • sär skriven
    Orcha skrev 2013-09-11 15:20:06 följande:
    *gapskrattar*

Nej den fan gör ju inte det! Eller jo, stötvis.
    Lambdasonden krånglar så jag har som val att uppdatera värdena alt byta den beroende på varför den krånglar. Lutar åt det förstnämnda då motorlampan slocknar om jag kör på högre växlar. 
    Synd att jag inte kan nåt om bilar annars hade jag klippt klorna och öppnat motorhuven själv.

Själv då? Sover du om nätterna nu?    
    Know the feeling, du vet ju vilken tur VI har med bilar.

Nej, ingen sömn, ständig arytmi (med tillhörande andnöd), monsterhög puls, svettattacker och tröttheten från helvetet. Ska till läkaren när jag orkar ta mig dit, men, ja *pekar på listan*.
    Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • Orcha
    sär skriven skrev 2013-09-11 15:22:10 följande:
    Know the feeling, du vet ju vilken tur VI har med bilar.

Nej, ingen sömn, ständig arytmi (med tillhörande andnöd), monsterhög puls, svettattacker och tröttheten från helvetet. Ska till läkaren när jag orkar ta mig dit, men, ja *pekar på listan*.

Menåååh så drygt.
    Kan du inte bara ta time-out från alla vardagliga måsten och beta av den där listan? Så du kommer upp med näsan ovanför ytan, tänker jag. 

{#emotions_dlg.flower}Kaffe <---blommor och kaffe 
  • Trailer trash TT

Jag hatar att åka pendeltåg. Kan man aldrig få lite lugn och ro. En mamma med 4 barn som skrek klättrade smetade tuggummi,la en kladdig hand på mina byxor. Ni vet väl att jag har bacillskräck va?

I won't apologize for being different.
  • sär skriven
    Orcha skrev 2013-09-11 15:34:29 följande:

Menåååh så drygt.
    Kan du inte bara ta time-out från alla vardagliga måsten och beta av den där listan? Så du kommer upp med näsan ovanför ytan, tänker jag. 

{#emotions_dlg.flower}Kaffe <---blommor och kaffe 
    Tack hörru!

Jag har ju inte så många vardagliga måsten, jag tror bara det är någon form av fysisk kollaps. Själv har jag gluttat in mig på betablockerare som jag hoppas få av doktorn som gör allting bra igen .
    Det här är världens bästa sidfot, och den är min.
  • Orcha
    Maria 434 skrev 2013-09-11 15:19:43 följande:

Du övertalades av bok-sekten alltså? :)
    Hahaha, ja jag är en sucker en skeptisk sucker...
    Funkar det inte så får bok-sekten höra det (bra namn där).
  • Orcha
    Trailer trash TT skrev 2013-09-11 15:54:14 följande:
    Jag hatar att åka pendeltåg. Kan man aldrig få lite lugn och ro. En mamma med 4 barn som skrek klättrade smetade tuggummi,la en kladdig hand på mina byxor. Ni vet väl att jag har bacillskräck va?
    Jupp, vet det. Du skulle behöva en egen vagn eller ha ett jobb på promenadavstånd.

En fråga, om du suttit ner på pendeln, måste du då byta om innan du sätter dig i soffan?
  • Orcha

Här är det tomt, som alltid när barnen far hem till deras pappa.
    Rynkar på näsan

Nåja, jag får snart sällskap så helt ensammen är jag ju inte.

• Trailer trash TT
    Orcha skrev 2013-09-11 18:31:27 följande:
    Jupp, vet det. Du skulle behöva en egen vagn eller ha ett jobb på promenadavstånd.

En fråga, om du suttit ner på pendeln, måste du då byta om innan du sätter dig i soffan?

Jag byter kläder och slänger dom direkt i tvätten när jag kommer hem. Hinner typ in i hallen.
    I won't apologize for being different.
Svar på tråden Gamla getter going g-här