Muvo84 skrev 2013-10-24 12:05:45 följande:
Idag har det varit lugnare med värken för min del, inte känt av ljumskarna alls.
Fick ett infall och åkte till apoteket imorse och köpte ett digitalt gravtest :)
Resultatet blev precis som väntat :) Borde vara mer mot 3+, det kan vara precis på gränsen nu eftersom jag precis gått in i v 6 (5+0).
Köpte även Apotekets kosttillskott för gravida. Har tagit MittVal kvinna tidigare, men det var rätt hög A-vitamin halt i den, vilket det inte är i Apotekets kosttillskott. Är det nån annan som tar den, Apotekets kosttillskott? Jag märker iaf stor skillnad på tröttheten när jag tar kosttillskott och inte. Det kan räcka med att hoppa över en dag bara. Har ni som tar kosttillskott märkt nån sån skillnad?

När jag testade senast var jag i v 5+3 men det stod fortfarande att jag var i v 2-3 som det gjorde första gången jag tog testet fem dagar tidigare. Blev så nojig , speciellt eftersom jag haft blodblandad/ljusbruna flytningar i snart en vecka (verkar som dom slutat nu idag "ta i trä). Men min BM sa att ljusbruna flytningar nog inte är någon fara! Men sa aldrig att testet visat 2-3 ist för 3+...vad tror ni, borde det inte stå 3+?:/ jag ska ta ännu ett digitalt om några dagar.
(Förlåt om jag kapar tråden litegrann)