Bf Juni 2014
Mitt humör har också varit jobbigt och är fortfarande. Nu är jag dock inte så där arg längre, utan mer känslig på så vos att jag lätt blir rörd och ledsen.
Ja, humöret är inget att leka med! Har mkt att "hacka på" på jobbet. Skit trist, sa till en kollega i måndags nr jag sa dittan o dattan till henne; reta inte en gravidkvinna, med ett leende! =)
Min korta stubin är kortare. Går ut över trotsiga 2åringen! *suck*
Jag mår bättre nu än tidigare. Jätteskönt. Tom en kollega sa både igår o idag att jag ser mkt piggare ut! Skönt o höra. Känner mig inte lika trött längre. Är trött men inte på samma sätt! Inte lika mkt illamående heller. Mår oförskämt bra. :/ Undrar varför! =)
Godmorgon
Varit vaken sen kl 4..
Ska på vul kl 8 och känner mig jättenervös!
Har ni berättat för omgivningen att ni är gravida än? Vilken vecka isf?
Jag ska ju göra ul om en vecka i v 9 (8+5) och OM allt ser bra ut då tänkte vi kanske berätta för barnen och våra föräldrar när jag går in i v10. Det finns ju då en stor risk att det läcker på dagis osv vilket jag helst inte vill eftersom jag börjar söka jobb nu med examen runt hörnet och inte vill att det ska påverka mina chanser. Det kan ju fortfarande inte gå vägen med graviditeten menar jag och då vill jag inte berätta förrän efter rul för ev arbetsgivare. Hur tänker ni kring det?