Bf Juni 2014
Grattis lotta 84 så skönt att du gjorde ditt vul, kom ihåg att jag hade lika med dottern och har en liten tvååring här hemma nu det kpmmer säkert gå bra detta
Grattis lotta 84 så skönt att du gjorde ditt vul, kom ihåg att jag hade lika med dottern och har en liten tvååring här hemma nu det kpmmer säkert gå bra detta
Frozen
Idag 14:58
Lotta 84 skrev 2013-10-07 14:49:40 följande:
Jag har varit på vul idag. Och jag kan knappt fatta det, men mitt lilla frö bor kvar, trots en kraftig och en lite mindre blödning. :D allt såg bra ut och hjärtat slog.
Jag är så himla lycklig (och illamående som tog kraft i helgen) just nu.
Va skönt, vilken vecka är du i, stämde deras beräkning överens med din?
Enl sista mensen 29 aug, så är jag i vecka 6 (5+4) men enl honom så är jag i vecka 8, snart 9 (7+6). Så enl honom platsar jag ju inte i den här tråden, men jag stannar kvar här ändå :)
tar bort mig från bf-listan och lämnar er här nu, blöder rejält nu så med största sannolikhet blev det mf för oss. Lycka till alla
Är det någon som har haft ont i tänderna/ käken som symptom? Har så förbannat ont :(
Ett annat tips för onda ryggar är spikmattan!! Fast den får vi nog inte använda förren efter v 12...
Va e detta!!??! Jag orkar inte!!! Fick en tredje ganska kraftig blödning idag. (På jobbet dessutom, så nu vet min chef om det. ) Blir så himla orolig när de händer :/
känner du nån värk Lotta?
Tyvärr behöver man inte ha ont vid MF...Jag har flera MF och har aldrrig haft ont.
Jag tycker du ska göra ett VUL Lotta