• Lotta 84

Bf Juni 2014

Har varit på gyn jouren ikväll. Allt såg fortfarande bra ut och dom kunde inte se vart blödningen kom ifrån. Hon sa att de kan vara så att jag har en graviditet där jag blöder, eller så kunde de va nåt fel på graviditeten, men de kan bara tiden utvisa.

Jag vet iaf att jag kommer bli lika orolig om jag får en blödning igen... Men för nu kan jag andas ut..

• Lotta 84

Min man kommer nog följa på vissa bm besök, men förmodligen inte alla.. UL följer han givetvis med på, men har inte varit med på mina vul, för han har behövt va hemma med sonen...

Jag mår illa, inte så att jag vill spy, men tillräckligt för att de ska va jobbigt :P

Idag hade mannen gjort pasta och köttfärssås, jag kunde bara äta lite, varje tugga var en kamp...

Är också sjukt trött!! Zzzzz

Men annars har jag väl inga direkta symptom...

Är de förresten nån mer som håller på att kräkas när ni borstar tänderna?!

• Lotta 84

Vi tog inte reda på könet på första, men maken ville. Jag vill inte den här gången heller, men vi får väl se vad maken säger om de...

• Lotta 84
    LokesMammi skrev 2013-10-11 19:30:31 följande:

Eftersom han ville sist men inte du o ni tittade inte o han vill nu men inte du, då är det hans tur o "bestämma" tycker jag! Skrattande hihi
    Loke 11/1-11, Pyret 1/6-14 <3
    Ja... Fast han ville mest veta av "praktiska skäl"... Och de e ju jag som bär knodden *ego*
  • Lotta 84
    mammasusan skrev 2013-10-12 13:35:32 följande:

Är hungrig men inte alls sugen på något, tips på hur man gör då? Blir typ kväljningsmätt bara efter några tuggor & jag är redan för smal så jag behöver äta....tänkte köpa lite extra frukt & hoppas kunna äta...

För mig funkar de att äta nåt som är kallt. Fil och flingor funkar kanon
  • Lotta 84

Jag fick en blödning till nyss. :/ Dagens positiva: Jag fick den i bilen och inte på Ica (dit jag var på väg). Dagens andra positiva: Jag känner mig inte jätteorolig...

• Lotta 84

Jag går gärna med i fb-gruppen, men inte riktigt än. Även jag är en av dom som inte litar till 100% på fb :P

• Lotta 84

Idag fick tjejerna på mitt jobb veta att jag är gravid. Ingen av dem blev överraskade :P

Jag har tid för hälsosamtal med min bm imorrn. Det ska bli skönt att få prata med henne om min oro för blödningarna.

• Lotta 84
    mammasusan skrev 2013-10-14 18:45:24 följande:

Om jag skulle skriva "244 dagar kvar smile5.gif " på min fb tror ni alla skulle förstå då?

Testa
Svar på tråden Bf Juni 2014