• rosii

Bf Juni 2014

Har nu idag & igår börja känna mig sjuk, förkyld å snorig. Bf+3 idag. Nämnde detta åt en vän att jag håller nog på bli sjuk, då säger hon att då är förlossningen nära att det var så för henne. Har aldrig hört nå sånt "förlossnings tecken", har ni det?

• rosii

Ceciliajl; stort grattis! Bf+4 idag, fortfarande gravid. Enda skillnaden är väl att jag varit upp 4 ggr på toa inatt istället för 1 ggn. Trött haha! Tycker magen har sjunkit, kanske större belastning på blåsan...

• rosii

Här vart jag bor kommer jag få gå på överburenhetskontroll i v 42+0, då har jag gått över 15 dagar. Ser allt bra ut med bebis & mig så väntar man 2 dagar till. Efter dom 2 dagarna kanske det är fullt på förlossningen & man kan få vänta 2 dagar till. Detta hände en bekant till mig. Helt sinnessjukt! Så hon gick över 20 eller 21 dar tror jag det blev, för igångsättningen gick dessutom segt när dom väl började. Denna vetskap gör mig fruktansvärt orolig!

• rosii

Ted19; jag bor i luleå. Devilsdaughter; visst är det sjukt? 21 dagar är inget man önskar sig sin värste fiende. Hur mådde du när du fick gå över så länge? Denna övertid är faktiskt inte lika psykiskt jobbig som första, dels att jag inte varit "blåögd" att föda före bf. Utan börjat räkna ner från bf.

• rosii

Sickan12; Åh vad avis jag blir, lycka till!! Bf+5 idag, besök hos bm kl 10. Fick världens städmani igår & hormonpåslag utan dess like, såg detta som "tecken" men vaknar lika besviken varje morgon! Gick till bf+9 med lillan för 4 år sen, spännande att se när denna behagar att komma.

• rosii

Bf+6 idag. Herregud så känslig jag är, gråter varje dag! För skit saker! Att det ska va så påfrestande att gå över. Lös i magen igårkväll & även imorse. Förmodligen betyder det INGENTING för jag känner ingenting. Är tröttsamt att leta tecken när inget ändå händer. Har blivit så fruktansvärt täppt i näsan nu senaste tiden så jag blir snart galen, nu räcker det!

• rosii

Ponyo; jaa, känslig får man väl vara nu i slutet. Folk får glo bäst dom vill ;)

Devilsdaughter, eller så är det igång! Läste igår att det är vanligt att värkarbetet kan klinga av eller stanna av ett par timmar eller en dag för att sen dra igång igen. Så vi fortsätter att hålla tummarna :)

Idag har vi en jävla veckas övertid. Bf+7 blääää.... seriöst, det som skulle göra mitt midsommarfirande är att ligga på bb. Det vore det bästa alternativet känner jag. Helgen kommer lika gå så sakta, dom har lovat regn hos oss :(

(Hoppas det kommer radbryt, verkar inte vilja göra det med telefon!!)

• rosii

Grattis sickan12, sjukt avis är jag!

Fortsatt lös i magen idag. Gått på toa 4 ggr idag, antingen drar det igång nån dag eller så är jag bara dålig i magen.. har köpt hem en stor gottapåse att trösta sig med.

• rosii

Devilsdaughter; nix känner inte ett skit! Har slutat förvärka sedan några dagar. Enda jag har är smärta från foglossning & i svanken. Ibland sticker det till i magen men går över lika fort. Ja förutom sd men dom är bara obehagliga, dock väldigt kraftiga. Knappast regelbundna.

Svar på tråden Bf Juni 2014