• hundtok

Bf Juni 2014

Jag försöker äta plommon och liknande och dricka extra (promenerar långt varje dag redan) men det hjälper inte så bra. Hade inte så jobbigt under förra graviditeten utan då började det först efter förlossningen.

• hundtok
    rosii skrev 2013-10-20 17:59:31 följande:

Vad är kub?

Det är en kombination av ultraljud och blodprover där man får reda på risken att ens barn har vissa typer av kromosomfel bl.a. Downs syndrom.
  • hundtok

Vi ska också göra kub men har inte bokat tid ännu. Är det gratis för alla i era landsting? Här är det så.

• hundtok
    jenni81 skrev 2013-10-21 11:01:44 följande:

Hejsan! Här är en till som väntar tredje bebisen i juni! Har två pojkar sen innan en på snart 8 år och minstingen på 2 och ett halvt år! Är nu i vecka 7 ( 6+3 ) och har varit på hälsosamtal på mödravården! Är det bara här man har det? Inskrivningen sker den 19 november och just nu känns det som en evighet dit!

Här frågade bm om jag ville ha ett hälsosamtal men jag skippade det då jag gick på det med dottern. Tror att de flesta som väntar andra, tredje, ... barnet hoppar över det samtalet.
  • hundtok
    bonden skrev 2013-10-25 14:15:27 följande:

Jag klickade inte på länken men ibland är jag för nyfiken. Antar att det är något jobbigt som hänt. Skulle gärna se att inte sånt sprids här i gruppen. Folk är ju så sjukt nervösa ändå och då mår man bara ännu mer dåligt. Är det fler som håller med om att det är trevligare att hålla det lite positivt istället?

Jobbigt nog att läsa om alla som lämnar pga mf...

• hundtok
    Hallonmjölk skrev 2013-10-31 06:22:30 följande:

Godmorgon

Varit vaken sen kl 4..

Ska på vul kl 8 och känner mig jättenervös!

Hoppas att du får se precis det du önskar!
  • hundtok
    Zwoom skrev 2013-11-04 05:52:14 följande:

Ny vecka idag smile2.gif
    Vecka 10 här kommer jag smile1.gif

Har enorma problem att göra nr 2.
    Satt på toan länge igår och klämde för kung och fosterland men kom bara någon liten harklutt smile4.gif
    Idag har jag ont i magen just pga jag ej kan göra nr 2 smile4.gif

Vad ska man göra?!?       

My family makes me the happiest mom / wife
    Drick mycket vatten! Ät torkad frukt eller linfrön.
Svar på tråden Bf Juni 2014