Bf Juni 2014
Jag försöker äta plommon och liknande och dricka extra (promenerar långt varje dag redan) men det hjälper inte så bra. Hade inte så jobbigt under förra graviditeten utan då började det först efter förlossningen.
Jag försöker äta plommon och liknande och dricka extra (promenerar långt varje dag redan) men det hjälper inte så bra. Hade inte så jobbigt under förra graviditeten utan då började det först efter förlossningen.
Tacka vet jag katrinplommon. Bara så att ni vet ;)
Ska ni andra göra KUB?
Vad är kub?
Vi ska också göra kub men har inte bokat tid ännu. Är det gratis för alla i era landsting? Här är det så.
Hejsan! Här är en till som väntar tredje bebisen i juni! Har två pojkar sen innan en på snart 8 år och minstingen på 2 och ett halvt år! Är nu i vecka 7 ( 6+3 ) och har varit på hälsosamtal på mödravården! Är det bara här man har det? Inskrivningen sker den 19 november och just nu känns det som en evighet dit!
Jag är 30 och maken är 35. Vi bor i villa på 180kvm med ett barn och hund.
Jag klickade inte på länken men ibland är jag för nyfiken. Antar att det är något jobbigt som hänt. Skulle gärna se att inte sånt sprids här i gruppen. Folk är ju så sjukt nervösa ändå och då mår man bara ännu mer dåligt. Är det fler som håller med om att det är trevligare att hålla det lite positivt istället?
Jobbigt nog att läsa om alla som lämnar pga mf...
Godmorgon
Varit vaken sen kl 4..
Ska på vul kl 8 och känner mig jättenervös!
Ny vecka idag ![]()
Vecka 10 här kommer jag ![]()
Har enorma problem att göra nr 2.
Satt på toan länge igår och klämde för kung och fosterland men kom bara någon liten harklutt ![]()
Idag har jag ont i magen just pga jag ej kan göra nr 2 ![]()
Vad ska man göra?!?