• Zwoom

Bf Juni 2014

Kan inte påstå att jag är sugen på saker men däremot en sak som glädjer mig är att jag inte har mitt stora sötsug efter godis längre

My family makes me the happiest mom / wife
  • Zwoom

Så kul att läsa detta om dofter osv
    Helt otroligt vilket luktsinne man får  

• Zwoom

2 veckor är ju inte lång tid igenterligen MEN eftersom jag ska på VUL då den 22:e så känns det som 2 år.
    Hoppas verkigen dom ser ett levande foster där inne då
    Då är delmål 1 iaf nådd....
    Hur mycket ser man i v 8 (7+1)?   

• Zwoom
    Anno1984 skrev 2013-10-08 12:02:13 följande:

Jag gjorde Vul i v.8 för gången, då såg man typ en liten räka med en fostersäck och hjärtslag. Kan dock vara lite olika för alla hur mycket som syns beroende på hur det ligger och så. Fick återkomma efter någon vecka då det såg ut som embryot var för litet, men på nästa vul visade det sig att det bara hade varit vinkeln :)

Okej.
    Jag hoppas bara det ser bra ut och att det lever och finns där nu...

Men alltså ska jag kontakta vanlig MVC också? Någon som vet det?   
  • Zwoom
    mammamumin skrev 2013-10-08 12:10:43 följande:
    Jag går omkring med ett lätt illamående, ständigt. Är dessutom urhungrig hela tiden, på jobbet vräker jag i mig Lunchen som jag inte sett mat på hundra år. Har berättat för svärföräldrar och föräldrar nu. Vi var på fest med svärföräldrarna i helgen och det kändes onödigt att ljuga om varför jag inte drack vin, får vi missfall vill vi ju ändå att de ska få veta. Ska till gynekologen imorgon, ska bli spännande. Jag har däremot inget problem med dofter, min man vill jag om möjligt har mer sex med, är så sjukt kåt

haha du mitt första symtom var att jag blev djuriskt kåt haha...Har aldrig varigt med om liknande.

Känner så fortfarande men är lite lugn meddet tills jag vet vad läkarna sagt om det ser bra ut 
  • Zwoom

Ett skönt tips mot onda ryggar är en vetekudde. Så jäkla skönt men se till att inte värma den för varmt som min man råka göra....Tror aldrig jag har flygit så fort upp ur en soffa innan

• Zwoom

Om man tar multivitamin för gravida/ammande räcker det då eller bör man ta extra av nått? Kan man ta tex D3 vitamin utöver det med?

• Zwoom

Börjede morgonen med att gå upp ur sängen och råkade antagligen gå upp för fort pga jag var så kissnödig så jäklar vilken yrsel det kom.
    Allt snurrade som en karucell och jag druttade på ändan in i väggen i sovrummet 

• Zwoom

haha detta är ju galet hur mycket man kan svettas av att bara bädda sängar

• Zwoom

Mjölk dricker jag 1½-2 L per dag..galet mycket men enormt sug efter det.
    Fick extremt sug efter JAPP idag och köpte sådan med två små bitar i. Ochklämde dessa och fy farao det skulle jag inte gjort.
    Mådde inte helt prima efter det  

Svar på tråden Bf Juni 2014