• Zwoom

Bf Juni 2014

Ja jag blev så paff när de sa det till mig.
    Barnet skulle bli 8 år så det är ju inte jättelitet heller....
    Ibland förstår jag mig inte på de när de pratar så.

Jag tycker ju att man har rätt till att berätta när som och skulle det inte gå vägen måste man jju kunna berätta det med    

My family makes me the happiest mom / wife
  • Zwoom
    EQ85 skrev 2013-10-10 10:52:42 följande:
    Zwoom.

om det är så din dotter behandlas på skolan när hon förlorar ett syskon, så kanske ni ska vänta tills ni känner er mer säkra på att berätta.

{#emotions_dlg.flower}
    jo men samtidigt har hon rättatt få veta och sen syns det ju och kan ej dölja svullnaden magen....och det kan ju gå knas igen sent i graviditeten
  • Zwoom

hehe ja men barn är ju för härliga med att inte kunna bevara en hemlighet
    Kan ju iaf vänta tills jag sett ett tickande hjärta på VUL den 22:e nu?

Oj nu fick jag en tid redan den 21 okt nu dan innan mitt VUL...
    Det gick undan     

• Zwoom
    mammasusan skrev 2013-10-10 11:25:41 följande:
    Samma här 4-åringen har mkt svårt att inte avslöja hemlisar....han berättade mkt glatt att farmor skulle få en ny cykel i present till exempel ...nu inhandlas presenter utan han i sällskap .....

hahahahaha sicken liten rolig 4 åring
  • Zwoom
    strumpan123 skrev 2013-10-10 11:26:30 följande:
    Jag vet inte om jag ska ringa BM nu eller efter vul. Vill ju veta att pyret lever innan men det kan ju vara ganska fullbokat så velar lite...
    JAg tycker du ska ringa för alltid när jag varigt gravid har det varigt svårt med att få bra tider
  • Zwoom
    strumpan123 skrev 2013-10-10 11:36:24 följande:

Ja då ringer jag nog ändå. Tror sjukhuset brukar hjälpa att avboka tiderna om man få missfall så man slipper tänka på det.

Ja det brukar de göra men nu ska vi inte tänka negativt utan pos
  • Zwoom
    mammasusan skrev 2013-10-10 12:29:01 följande:
    Lite pinsam fråga kanske, men har ni märkt av att ni blivit svullna inuti slidan? Jag tar ju progesteron vagitorier en per kväll och kände igår att jag var alldeles svullen inuti, det gick nästan inte att få in vagitorier för det liksom var så tajt, som om "köttet" satt i vägen....inte märkt detta förut vad jag kan minnas.....har inte vågat haft sex heller sen jag fick plus, lär dröja så jag vet att allt är ok först.

Jag tar också progesteron ch tydligen väldigt vanligt att man kan bli röd och svullna upp
  • Zwoom
    mammasusan skrev 2013-10-10 12:29:01 följande:
    Lite pinsam fråga kanske, men har ni märkt av att ni blivit svullna inuti slidan? Jag tar ju progesteron vagitorier en per kväll och kände igår att jag var alldeles svullen inuti, det gick nästan inte att få in vagitorier för det liksom var så tajt, som om "köttet" satt i vägen....inte märkt detta förut vad jag kan minnas.....har inte vågat haft sex heller sen jag fick plus, lär dröja så jag vet att allt är ok först.
    Jag undeviker sex i den mån jag kan/vill tills läkaren säjer att det är ok eller tills jag slutat med dessa
  • Zwoom
    mammasusan skrev 2013-10-10 12:43:50 följande:
    Vilket kan man svullna upp av, progesteronet el graviditeten? Har haft presenterande i omgångar förut men minns ej att det blivit så, tänkte att det är pga graviditeten?

Av progesteronet är det vanligt vet jag men har även fått så utan men ännu mera nu
  • Zwoom

Välkommen spyor Kräks
    Där kom lite av middagen kvickt upp igen!!!!

Svar på tråden Bf Juni 2014