Bf Juni 2014
Jag är i v 14 o har en enorm mage. Har inga gravkänningar alls förutom enorm hunger! Är mitt andra bar. Känner sprallel i magen ibland men inte varje dag! Med sonen mådde jag pytom, därför är jag lite nojjig nu! =)
Jag är i v 14 o har en enorm mage. Har inga gravkänningar alls förutom enorm hunger! Är mitt andra bar. Känner sprallel i magen ibland men inte varje dag! Med sonen mådde jag pytom, därför är jag lite nojjig nu! =)
Är det nån här som är heltid- eller deltidsarbetslös?
Jag har en fast tjänst på 75%. Arbetssökande 25%. Innan jag fick sonen stämplade jag genom a-kassan. Men sen tog dagarna slut så jag fick 25% ersättning av försäkringskassan. Men nu ska jag stämpla igen då jag har fått fulla dagar igen plus 150dagar då jag har barn under 18år. Arbetsförmedlingen har ändrats sen jag stämplade sist, så nu ska man skriva på deras hemsida vilka jobba man sökt o skicka in så man får ersättning av a-kassan. *suck* Sa till henne på ams att jag ska ha tillökning i sommar o vill inte söka jobb. Men jag måste. Sambon sa att jag kan söka jobb jag inte har behörighet till. Men jag funderar på o skriva på cvn att jag ska ha barn i sommar! Då vill dom inte ha mig på intervju. Moahaha! =)