• sol2012

Shake skake ner i vikt start 30/9-13

Nu ska jag ner i vikt, har inhandlat 4 lådor pulver jag startar imorgon och kör till jul ska tappa 22 kg. Jag hoppas att det är någon mer som har lust att köra på med mig och som orkar att hålla liv i tråden. Pepp pepp!!

• Svar på tråden Shake skake ner i vikt start 30/9-13
  • sol2012

Alldeles riktigt, luncha kommer du att göra många gånger och det kommer smaka ännu godare när du är redo för det och känna fig stolt över att du prioriterar ditt egna välmående, snyggt gjort!

• Stokke

Tack snälla för peppande ord. Dag fyra går bra. Snart är vi framme vid första riktiga prövningen ! Helgen !

• Stokke

Vatten är kanon :)
    Att bara få hålla i ett glas räcker långt och ingen kommer ifråga sätta vad det är i ditt glas.

• sol2012

Yes en bra plan, tappa inte fokuset på partyt bara! Hoppas att ni andra haft en bra dag och laddar inför ytterligare en dag, och ett tips under helgen ;tänk på att Söndag är det invägning och uppdatering då går det lättare ifall 'godisråttan' vågar titta fram på fre el lördag eller kakmonstret.

• niclas123456

Japp bra dag dock minns jag inte om jag druckit 4 eller 5 shakes än så länge men hellre en för lite :)". i morgon och över helgen blir det gym! tänker pina mig som aldrig förr!

• sol2012

Det gäller att ta ett beslut kring sin hälsa och känna efter om man verkligen vill prioritera det inför sig själv, om man väljer pulver så krävs det nog att man vill satsa på sig själv eftersom det är krävande, för egen del så var jag varit öppen med att jag äter pulver till slutet på december, det finns liksom inget utrymme att fuska då. Men fundera kring varför du vill gå ner i vikt så löser det sig!

• Flegmatikern

Go morgon och glad fredag! Jag kunde inte hålla mig utan ställde mig på vågen idag. Det såg bra ut : ) Nu börjar helgen och vi kommer prövas ytterligare. Men vi klarar det! Jag är så tacksam för allt stöd och pepp ni ger. Skulle inte klara av det helt själv. Ha en härlig helg!

Svar på tråden Shake skake ner i vikt start 30/9-13