• sol2012

Shake skake ner i vikt start 30/9-13

Nu ska jag ner i vikt, har inhandlat 4 lådor pulver jag startar imorgon och kör till jul ska tappa 22 kg. Jag hoppas att det är någon mer som har lust att köra på med mig och som orkar att hålla liv i tråden. Pepp pepp!!

• Svar på tråden Shake skake ner i vikt start 30/9-13
  • Stokke

Härligt att vi peppar varandra. Två påsar klara här :)
    Solros2012, bad räknar du ner till?

• niclas123456

Har 25-26 dagar kvar men hoppas nå målvikten innan, jävligt jobbigt att behöva laga mat åt sin mamma bara :p, Vet inte hur mycket man kommer orka gymma men ska försöka gå 30minuter på bandet varje dag iaf. MvH Niclas!

• Flegmatikern

Vad duktiga vi är som klarat första dagen : ) Det har faktiskt gått bättre än väntat. Nu har jag ätit 3: e och sista påsen samt tryckt i mig närmare 3 liter vatten. Niclas , Ja, visst är det jobbigt när man måste laga mat som man inte själv kan äta. Ha en trevlig kväll alla!

• sol2012

Stokke: mitt mål är att tappat mina 22 kilo på 12 veckor så jag räknar neråt , därför försöker jag att även gymma lågintensivt mixat ned cardioträningen för att bibehålla min befintliga muskelmassa och öka förbränningen målet är att träna 5dgr/vecka. Genom att bibehålla min muskelmassa så går ämnesomsättningen inte ner i samband med en längre kur som den annars kan göra. Japp gott kämpat allihopa. Over and out , vi hörs imorgon allihopa. P.s när jag lagar mat till familjen så försöker jag tänka o säga till mig själv att om 12 veckor så får du med äta maten/ frukten etc, jag tycker att det går lättare då. D.s

• niclas123456

Har ni alla lust att skriva start vikt och målvikt kön och ungefärlig längd och åkder så man får ett perspektiv?:p 20 man 182cm~ startvikt 92,5kg målvikt 76-80kg förstår om ni inte vill. mvh Niclas

• Grönt

Tjej fyller 30 nästa år, tre barn en man, 163 och vikten vill jag inte ha ut här på forumet finns på bloggen dock varje söndag här kommer jag bara skriva ev +/-, kommer väga mig på söndagar för att inte göra några utsvävningar fre/lö, satsar på 12 v med cambridge

• sol2012

Yes , dag två och ett alldeles underbart höstväder, definitivt promenadväder och utmärkt motion när man pulvrar. Målet för dagen är att öka upp vattenintaget har svårt att dricka mängder blir te o cola zero istället. Idag blir d även en sväng till gymmet , bara 5 dar till vägning, kämpa på allihopa.

Svar på tråden Shake skake ner i vikt start 30/9-13