• sol2012

Shake skake ner i vikt start 30/9-13

Nu ska jag ner i vikt, har inhandlat 4 lådor pulver jag startar imorgon och kör till jul ska tappa 22 kg. Jag hoppas att det är någon mer som har lust att köra på med mig och som orkar att hålla liv i tråden. Pepp pepp!!

• Svar på tråden Shake skake ner i vikt start 30/9-13
  • Flegmatikern

Go morgon allihopa! Jag är kvinna och min startvikt är: 99 kg Målvikt: 70 kg, längd 173 cm Imorse när barnen skulle äta frukost landade en bit leverpastej i munnen. Som tur var han jag inte börja tugga innan jag kom på mig själv. He he, det är så lätt att glömma bort att jag inte skall äta. Känner mig väldigt positiv idag och tänker nog ta en sväng på crosstrainern.

• niclas123456

Go norron folket :), härligt med,lite pulver till frukost!:), blir nog gymmet senare idag, har så jävla kass kondition, kan inte springa i 8km/h längre än 3 minuter, men gå i 5km kan jag göra hur länge som helst förstår inte detta, men blir la bättre när lite av fettet lämnat kaggen :p kommer posta före o efterbilder sen när jag e klar :p

• sol2012

Ja , akta er för ofrivillig flygande leverpastej hehe enbart pulver i olika former får slinka ner.

• Lycka4

Jag tänkte börja pulvra imorgonvilka pulver kan ni rekomendera mig som är goda enl er? Nutrilett går bort för de är för söta för mig

• sol2012

Härligt, 30 min e toppen!! Allevos soppor o Shakes är goda naturdiets choklad/banan e superbra. Hoppas du hittar nåt. Nu ska jag baka tårta till min sons födelsedag , yepp heja mej hehe.

• Flegmatikern

Lycka 4, jag kör med sophiakuren. Tycker den är god och relativt billig också Har dock inte provat så många andra ännu. Dessa går endast att handla på nätet. Sol2012, var kan man köpa Naturdiets shaker? Tänkte prova några andra smaker när mitt pulver är slut. Vad stark du är som tänker baka tårta till din son, det hade jag nog inte pallat ; )

• sol2012

Nu e tårtan bakad och packad i kylskåpet och ja det var en utmaning många tankar for i huvet på mig , men jag sa till mig själv att den tårtan kommer smaka lika gott i januari när dottern fyller år och jag har nåt mitt mål, jag ska inte ge mig denna gången ska hålla fokus på målet, jag vill ju vara hälsosam och trivas med mig själv . Ska tilläggas att det var en princesstårta m ros och min favo tårta!!! Naturdiets produkter finns på Hemköp till bra pris. Själv har jag inhandlat ytterligare en shake låda idag, det känns motiverande att se alla 5 lådor i köket, det går liksom inte att undgå vad jag bestämt mig för. Kämpa på allihopa.

Svar på tråden Shake skake ner i vikt start 30/9-13