• Marzy

En grupp för oss med BF i juni 2014 i Göteborg

Hej

Jag är 37 år och plussade idag. Har bf 12 juni. Så spännande! Väntar mitt andra barn. Har en dotter som blir 2 i december. Bor i gamlestan med resterande gängmedlemmar :) 
    Hade varit så kul att följas åt några stycken och även kanske träffas så småningom och ha lite fikastunder ihop.
    Vad sägs! :) Häng på! 

mamma mu
  • Svar på tråden En grupp för oss med BF i juni 2014 i Göteborg
  • Isabelle14
    Det gick bra :) det mesta vi pratade om var förra graviditeten (födde prematurt i v 31) och att jag kommer att bli noga övervakad denna gången. Jag ska träffa läkaren 14/11 och göra vul samt prata om att ev bli sjukskriven när jag egentligen ska börja jobba i februari! Känns skönt att de tar mig så seriöst nu. Ska även från ca v 20 mäta tappen varannan vecka med vul!
  • emmisss

Här finns inga direkta symptom än...lite molvärk och svullen på kvällen, redan? Är bara i vecka 5? Dock mitt tredje barn...
    Har inte rikt någon mvc  än...väntar nog någon vecka till.... 

Jag har ju två tjejer till 3.5 år och  en 8 månaders! 

• Marzy
    joemal skrev 2013-10-24 07:04:25 följande:

Uscha, hoppas det går över och att bebisen mår bra. Själv vaknade jag av molvärk i mage inatt och istället för att avfärda det som växtvärk, så låg jag sömnlös och oroade mig. Önskar att man kunde ha ett litet titthål in i magen så att man kunde kolla att allt faktiskt var bra så fort man börja oroa sig...
    Ja tänk om man kunde de...

Idag känns de lite bättre i ryggen så hoppas de går åt rätt håll..
  • Gbgmamma

Vi har en tjej på 2 år sedan innan :) leker gärna sedan under föräldraledigheten

• Marzy

Tycker de är lite svårt att hänga med här inne så startade en grupp på Facebook

Fikagruppen 2014

Gå med där !:) den är sekretess och kan bara läsas av medlemmar.

• joemal
    Marzy skrev 2013-10-24 21:36:38 följande:
    Tycker de är lite svårt att hänga med här inne så startade en grupp på Facebook

Fikagruppen 2014

Gå med där !:) den är sekretess och kan bara läsas av medlemmar.

Håller helt med, Facebook är lättare, men lite väl offentligt ibland... Tur att det går att få sekretess om man bara fyller i några extra rutor Du har lyckats så bra att man inte kan hitta gruppen, vilket är bra när man väl är med! Något förslag på hur man kommer med?
Svar på tråden En grupp för oss med BF i juni 2014 i Göteborg