Insemination hösten 2013
Anno81 jobbade du samma dag som du inseminerades eller finns det restriktioner efter en insemination? Fick man ligga kvar länge efteråt? Välkommen hit Allelie1979. Är det första inseminationen? Har ni försökt länge?
Anno81 jobbade du samma dag som du inseminerades eller finns det restriktioner efter en insemination? Fick man ligga kvar länge efteråt? Välkommen hit Allelie1979. Är det första inseminationen? Har ni försökt länge?
Håller alla mina tummar och tår för fig clin!!!!
Åh så roligt!! Är glad för eran skull!! :) nu håller vi tummarna att det går vägen. Min sambo är också alltid med. Detta är ju något vi gör tillsammans och detta är lika viktigt för honom som det är för mig.
Lycka till idag clin!! Det är samma som när folk säger åt en att slappna av så blir du gravid! Hjälper inte särskilt mycket dom orden. Du får berätta hur det gick idag :)
Lycka till idag Evy!!
Lycka till! Håller tummarna!!
Håller tummarna!!
Jag har precis börjat med sprayet. Efter spolningen har min kropp varit upp och ner. Haft svårt att hitta ägglossningen som kom en vecka senare än vad jag trott. Hur mår du? Några symtom?
Ska till Hans den 6 november och efteråt ska jag nog börja med sprutorna om jag är nedreglerad som jag ska :)