Inlägg från: Skånetös |Visa alla inlägg
  • Skånetös

Insemination hösten 2013

Evy skrev 2013-10-28 08:43:05 följande:
    Åh nej :( Håller tummarna att nästa gång är din tur!!

Mc angel skrev 2013-10-28 05:39:18 följande:
    Fick mens i fredags kväll... Hoppas d inte är för sent att börja ta sprutorna nu 2,5 dag senare... Fick inte tag i sjukhuset på helgen :(

nej vad tråkigt :( hoppas du får börja med sprutorna direkt!!
  • Skånetös
    TBL skrev 2013-10-27 19:35:05 följande:
    Hej! Jag hoppar in med en fråga i denna tråd och hoppas att någon kan svara. Är det någon som vet vad RMC i Malmö tar för pris för DI syskonförsök? Tacksam för svar!!

Nej tyvärr kan jag inte hjälpa dig. Står det inga priser på RMC s hemsida?
  • Skånetös
    tlb skrev 2013-10-28 21:05:47 följande:
    Nej, det står inga priser men jag ringde dit i dag och fick veta att det kostar 5700:-/insemination. 

Ok. Kan ni inte gå via landstinget istället?
  • Skånetös

Där jag går behöver man inte bekosta syskon försök om man väljer insemination. Vid provrörsbefruktning måste man betala syskon försöken själv

• Skånetös
    Evy skrev 2013-10-29 09:53:21 följande:
    Jag är så orolig att vi missade min ÄL när vi inseminerade . Tror det kommer vara kört denna månad. Jag gjorde för skojs skull ett ÄL test (clearblue) i söndags och igår, båda dagarna visade det glad gubbe och jag hade/har ÄL känningar. Jag gjorde ju inseminationen i torsdags och fredags oktober och min ÄL är nu !  Nu hänger det bara på om spermierna lyckats leva kvar ett tag och vänta på ägget. Men känns inte alls så lovande. blää

Varför gjorde ni inseminationen förra veckan då om du har ägglossning nu? Testade du inte med ägglossningstest inför inseminationen eller gjorde vul?
  • Skånetös

Nej vi behöver inte donator. Min sambos simmare fungerar vad vi vet :) provsvaren var bra iaf.

• Skånetös
    anno81 skrev 2013-10-30 17:57:54 följande:
    Får väl passa på och sprida lite glädje här I tråden. Jag är GRAVID!!!!!! Kan knappt inte tro det. Äntligen! Kom igen nu tjejer, håller tummarna för er!      

Grattis!!!! Vad roligt!! Du ger oss andra hopp :)
  • Skånetös

Hej och välkommen hit sama12. Har ni försökt bli gravida länge? Har du några biverkningar efter att sprayat så länge? Känner redan huvudvärk och illamående efter bara en vecka med synarela!

• Skånetös
    Evy skrev 2013-11-03 16:08:28 följande:
    Hej tjejer! Idag är det ca en vecka efter ÄL och insemination. Jag har en rejäl mensvärk redan nu.. Undra vad det kan vara. Det började natten till idag och har hållit i sig hela dagen.

Håller tummar och tår för att det är en bebis därinne :)
Svar på tråden Insemination hösten 2013