• Moasmostermia

Utredning igång. flera som precis börjat?

Finns ju några trådar för detta.

Men jag och min sambo var igår på första mötet med en barnmorska på Kvinnokliniken för en start av utredning. Då jag har Pcos. Ska bli intressant att se vad de kommer att bli för behandling i vårat fall. Själv så hoppas jag att vi "bara" kommer behöva hjälp i tablett form men tankarna på allt de andra finns ju självklart där. Några flera som precis startat sin utredning som förhoppningsvis resulterar i en bebis!.

• Svar på tråden Utredning igång. flera som precis börjat?
  • dumdummast

Hej hej. Vi har precis startat våran utredning. Fick remiss på proverna hemskickad i dag. Har också Pco.

• Xaxxa
    trina skrev 2013-10-17 18:26:17 följande:
    Provade tre omgångar med pergotime. Enkel, dubbel och trippel. Ingen gav effekt...
    Superduperbitterfitta.blogg.se <-- Bitter och Barnlös

Fy vad tråkigt. Är nästa steg spruta med FSH eller IVF?
  • Moasmostermia

Xaxxa. Ah tråkigt men skönt att den kom tidigt och som sagt inte sent. Aha okejs ja vi har landstinget i v-ås. Finns ju massa privata också.

Trina. Oj kan man köra trippel på den med.

Dumdummast. Hej hej. Är de träff med läkaren som gäller sedan?

• Xaxxa
    Moasmostermia skrev 2013-10-17 18:47:10 följande:
    Xaxxa. Ah tråkigt men skönt att den kom tidigt och som sagt inte sent. Aha okejs ja vi har landstinget i v-ås. Finns ju massa privata också. Trina. Oj kan man köra trippel på den med. Dumdummast. Hej hej. Är de träff med läkaren som gäller sedan?

Ja är man inte gravid kan lika gärna mens djävulen komma än att dra ut på det i onödan anser jag. Vände mig till privat för att skynda på det då tiden är knapp pga åldern.
  • Xaxxa
    trina skrev 2013-10-17 19:57:57 följande:
    Fsh ett par cykler innan IVF. IVF är det sista jag vill prova :p
    Superduperbitterfitta.blogg.se <-- Bitter och Barnlös

Jo ingen vill väl det men hoppas FSH hjälper er att få en efterlängtad.
  • Moasmostermia

Xaxxa. Jo men så är de ju. När man vill ha den så skiter de sig. Och när man inte vill ha den så kommer den. Sååå typiskt.

• Xaxxa
    Moasmostermia skrev 2013-10-17 20:46:26 följande:
    Xaxxa. Jo men så är de ju. När man vill ha den så skiter de sig. Och när man inte vill ha den så kommer den. Sååå typiskt.

Förra gången var den fan i mig välkommen och jag visste ju att jag skulle få den så varför den höll sig borta så fucking länge har jag inte den blekaste aning om för den har förr kommit på BIM trots anovulatorisk cykel, alltså cykel utan ÄL.
  • Moasmostermia

Xaxxa. Ja denna kropp kvinnan har förstår man sig inte på. Min kropp vet jag inte vad den gör. Den samarbetar inte med mig just nu.

Svar på tråden Utredning igång. flera som precis börjat?