• Anonym (Fundersam)

Ingen bula = liten snopp?

Hej!

Måste fråga er allvetande, eller er med män hemma som ni kan kika på =).

Jag har träffat en man som vill gå försiktigt fram, vilket självklart är positivt...
    Men när vi skulle sova så såg jag honom i mörkret i boxers. Och jag såg noll bula, snarare lite skrynkligt där fram.

Han är en stor man, ca 100 kg både muskulös och säkert en 10 kg för mycket.

Den stora frågan är, syns det alltid en bula där fram på män?

Jag har tyvärr (låter hemskt att säga tyvärr..men) råkat ut för en mikropenis en gång i tiden, och nu är jag så pass gammal att ska jag träffa en man så är intentionen för resten av livet. Och jag vill helt enkelt att hans mandom ska vara inom normallängd etc...        

Ska lägga till att det var tighta boxers med "ben". Så visst kan det vara så att det spänner över låren. Men det skulle också kunna förklara att han inte gör "några" sexuella närmanden.     

• Svar på tråden Ingen bula = liten snopp?
  • Anonym (Tjej)

Jag tror också det är något lurt. Kanske inte mikro men den är nog liten.

Min man är välutrustad och ligger den rakt ner så blir det absolut en bula.

När ni hånglar bör du ju kunna känna en bula eftersom han bör bli upphetsad!

Känn med ditt ben om du inte vågar känna med en hand

• Anonym (stackare)

Min man har en stooor bula, delvis har han nog stor pung och sen stor snorre även som slak...syns mycket väl även i vanliga byxor...på gott och ont men jag är glad.

• Anonym (Vägghängd)
    Anonym (Fundersam) skrev 2013-10-10 09:52:40 följande:
    Där ligger min oro... Alltså att det är en mikro, inte liten, utan typ obefintlig =(

Jag har träffat 2 micro av de 25 jag legat med. Det slutade bara i pannkaka, jag kände mig liksom lurad på något sätt o han ville bara gräva med händerna i mig. Vi kunde inte få till det i någon ställning det trycktes bara in massa luft o lyckades han peta in den någon cm så åkte den ut på första jucket. Ush
  • Anonym (Fundersam)
    Anonym (anonym signatur) skrev 2013-10-10 09:54:23 följande:
    Jaha. Jag förstår inte riktigt vad du menar med motstånd. Menar du att det ska vara svårt att föra in penisen i slidan eller att det ska vara redigt torrt så att det uppstår en sandpapperliknande friktion? 

Är du inte nöjd med "okej" knip så är det ju inget som hindrar att du skaffar dig bättre knip, det är lätt att återgå till samma knipförmåga som innan förlossningarna.  

Tror inte att det är någon mening för mig att förklara detta då det blir svårt över internet om vi inte tänker samma. Men jag vill känna penis tränga in i öppningen. Jag vill inte behöva knipa hela tiden för att det ska kännas.
    Vad torrhet har med det att göra förstår jag inte. Visst är det glattare om man är plaskvåt, men oavsett så vill jag känna att det är något som tränger in. Knipövningar är toppen, men det styr inte öppningen.

Det här tog en konstig vändning. Jag är fullt normal i mitt underliv =). Och jag tror att många uppskattar att känna när penis tränger in. Vilket då medför att den måste vara ett par centimeter.

• Anonym (Fundersam)
    Anonym (Vägghängd) skrev 2013-10-10 10:08:09 följande:

Jag har träffat 2 micro av de 25 jag legat med. Det slutade bara i pannkaka, jag kände mig liksom lurad på något sätt o han ville bara gräva med händerna i mig. Vi kunde inte få till det i någon ställning det trycktes bara in massa luft o lyckades han peta in den någon cm så åkte den ut på första jucket. Ush

Ja, och det är ju faktiskt inte kul alls. Självklart om man älskar ngn så kan man kompensera för detta. Men så långt har jag och denna man inte kommit, och jag vet faktiskt inte om jag vill det isåfall...

• Anonym (Fundersam)
    Anonym (Tjej) skrev 2013-10-10 10:00:53 följande:
    Jag tror också det är något lurt. Kanske inte mikro men den är nog liten.
    Min man är välutrustad och ligger den rakt ner så blir det absolut en bula.
    När ni hånglar bör du ju kunna känna en bula eftersom han bör bli upphetsad!
    Känn med ditt ben om du inte vågar känna med en hand

Ja! Det ska jag göra! Skeda jättenära =D
  • Anonym (stackare)
    Anonym (Fundersam) skrev 2013-10-10 10:10:09 följande:

Ja, och det är ju faktiskt inte kul alls. Självklart om man älskar ngn så kan man kompensera för detta. Men så långt har jag och denna man inte kommit, och jag vet faktiskt inte om jag vill det isåfall...

Men om ni kramas hårt så borde du ju känna om han har stånd? om du trycker dig lite mot hans underliv?
  • Anonym (anonym signatur)
    Anonym (Fundersam) skrev 2013-10-10 10:09:04 följande:

Tror inte att det är någon mening för mig att förklara detta då det blir svårt över internet om vi inte tänker samma. Men jag vill känna penis tränga in i öppningen. Jag vill inte behöva knipa hela tiden för att det ska kännas.
    Vad torrhet har med det att göra förstår jag inte. Visst är det glattare om man är plaskvåt, men oavsett så vill jag känna att det är något som tränger in. Knipövningar är toppen, men det styr inte öppningen.

Det här tog en konstig vändning. Jag är fullt normal i mitt underliv =). Och jag tror att många uppskattar att känna när penis tränger in. Vilket då medför att den måste vara ett par centimeter.

Knipa hela tiden? Har du varit flitig med träningen så behöver du förstås inte knipa hela tiden. Däremot blir det ju ännu trängre vid varje tillfälle som du väljer att knipa. Självklart styr knip även i och kring öppningen. Vad menar du? Att du inte kan knipa ihop slidmynningen? 

Jag tror absolut som du att det stora flertalet, förmodligen alls, uppskattar att känna pension tränga in. Själv känner jag mitt eget lillfinger om jag väljer att föra in det i slidan. Gör inte du det alltså? 
  • Anonym (anonym signatur)

"Alla" ska det stå och inte "alls".

• Anonym (Fundersam)
    Anonym (stackare) skrev 2013-10-10 10:15:51 följande:

Men om ni kramas hårt så borde du ju känna om han har stånd? om du trycker dig lite mot hans underliv?

Jag får göra det...  VI har bara varit så nära en gång, i underkläder i sängen.
    Men hans mage finns ju där också =).
    Jag "kände ingenting i ryggen" om ni förstår.., Dvs, noll =(... Eller så var han inte hård... Jag vet inte..

Svar på tråden Ingen bula = liten snopp?