• Anonym (Fundersam)

Ingen bula = liten snopp?

Hej!

Måste fråga er allvetande, eller er med män hemma som ni kan kika på =).

Jag har träffat en man som vill gå försiktigt fram, vilket självklart är positivt...
    Men när vi skulle sova så såg jag honom i mörkret i boxers. Och jag såg noll bula, snarare lite skrynkligt där fram.

Han är en stor man, ca 100 kg både muskulös och säkert en 10 kg för mycket.

Den stora frågan är, syns det alltid en bula där fram på män?

Jag har tyvärr (låter hemskt att säga tyvärr..men) råkat ut för en mikropenis en gång i tiden, och nu är jag så pass gammal att ska jag träffa en man så är intentionen för resten av livet. Och jag vill helt enkelt att hans mandom ska vara inom normallängd etc...        

Ska lägga till att det var tighta boxers med "ben". Så visst kan det vara så att det spänner över låren. Men det skulle också kunna förklara att han inte gör "några" sexuella närmanden.     

• Svar på tråden Ingen bula = liten snopp?
  • Anonym (Fundersam)
    Anonym (anonym signatur) skrev 2013-10-10 10:18:29 följande:
    Knipa hela tiden? Har du varit flitig med träningen så behöver du förstås inte knipa hela tiden. Däremot blir det ju ännu trängre vid varje tillfälle som du väljer att knipa. Självklart styr knip även i och kring öppningen. Vad menar du? Att du inte kan knipa ihop slidmynningen? 

Jag tror absolut som du att det stora flertalet, förmodligen alls, uppskattar att känna pension tränga in. Själv känner jag mitt eget lillfinger om jag väljer att föra in det i slidan. Gör inte du det alltså? 

Jo det gör jag och det kan jag. Och det här är inte vad min frågeställning handlade om...

Du får nog starta en egen tråd om kvinnors slidor, öppningar och knipövningar.

Jag frågade om huruvida man kan ha en normal penis om man inte ser ngn bula alls i kalsongerna.

Sen är det självklart helt okej att man kommer in på närområden, men ge dig med mina knipövningar nu =).
    Jag vill inte att mannen ska ha en mikropenis. Punkt! Jag kommer inte knipa ihjäl mig för att anpassa mig till ngt som är 4 cm. Punkt!          
    Och jag är inte nöjd med att ligga med mitt lillfinger... =) Det är inte överhuvudtaget samma sak.

• Anonym (anonym signatur)
    Anonym (Fundersam) skrev 2013-10-10 10:23:29 följande:

Jo det gör jag och det kan jag. Och det här är inte vad min frågeställning handlade om...

Du får nog starta en egen tråd om kvinnors slidor, öppningar och knipövningar.

Jag frågade om huruvida man kan ha en normal penis om man inte ser ngn bula alls i kalsongerna.

Sen är det självklart helt okej att man kommer in på närområden, men ge dig med mina knipövningar nu =).
    Jag vill inte att mannen ska ha en mikropenis. Punkt! Jag kommer inte knipa ihjäl mig för att anpassa mig till ngt som är 4 cm. Punkt!          
    Och jag är inte nöjd med att ligga med mitt lillfinger... =) Det är inte överhuvudtaget samma sak.

Ja, han kan ha en normalstor eller till och med väldigt stor penis utan att ha en bula på kallingarna. Precis som du kan ha en stor slida och ändå tycka att knipet är bra. 

Du verkar så rolig och mysig och liksom härlig! =) =) =) =) Härlig. 

• Anonym (Fundersam)
    Knipa hela tiden? Har du varit flitig med träningen så behöver du förstås inte knipa hela tiden. Däremot blir det ju ännu trängre vid varje tillfälle som du väljer att knipa. Självklart styr knip även i och kring öppningen. Vad menar du? Att du inte kan knipa ihop slidmynningen? 

Jag tror absolut som du att det stora flertalet, förmodligen alls, uppskattar att känna pension tränga in. Själv känner jag mitt eget lillfinger om jag väljer att föra in det i slidan. Gör inte du det alltså? 

Menar inte att vara otrevlig och hoppas att det inte uppfattades som det.
    Men jag är inte en ungdom, och jag gillar sex. Och jag vill inte gå in i en relation med en man som inte har en penis, oavsett mina knipövningar eller inte. Hoppas du förstår =). 
    Anonym (Fundersam) skrev 2013-10-10 10:26:52 följande:

Menar inte att vara otrevlig och hoppas att det inte uppfattades som det.
    Men jag är inte en ungdom, och jag gillar sex. Och jag vill inte gå in i en relation med en man som inte har en penis, oavsett mina knipövningar eller inte. Hoppas du förstår =). 
    Nej, gud nej. Du ger verkligen inte intryck av att vara det minsta otrevlig. 

• Anonym (stackare)

Jag har aldrig haft en man med liten penis men jag inbillar mig att det måste vara en viss storlek för att få rätt tryck på G-punkten?

Det är väl klart man känner ett lillfinger men det når ju knappast fram till A-punkterna som sitter längst in.   
  • Anonym (sambo)

Min sambo's snopp är nästintill obefintlig i slakt tillstånd. Vi pratar alltså nästan bara om en skinnbit.. Men sen växer den till sig till en 11-12 cm och den är ganska så grov. Det är en snopp under medel, men den är absolut tillräcklig för att sexet ska fungera hur bra som helst! Så att han inte har någon bula behöver inte betyda att den är väldigt liten :)

• Anonym (S)

Har träffat en man en gång som var stor och tränad.
    Vi skulle ha sex och jag såg endast en mikroliten bula innan han tog av sig kläderna.
    När vi låg med varandra var den så liten att den åkte ut flera gånger och det gick knappt att köra annat än missionären.
    När allt vara klart och han drog på sig kallingarna jag såg ingen bula alls.
    Den var helt enkel liten.

En annan gång träffade jag en man som var normalbyggd.
    Han gjorde allt för att jag skulle njuta men han vägrade att ta av sig kallingarna tills jag slet av dem.
    Den var slak hela tiden men lyckades till slut bli halvmjuk efter ett bra tag (han lyckades inte få upp den mer än så).
    Skulle uppskatta den till en storlek av ca 8 cm. Inte så stor den heller.
    Säkert var det hans självförtroende eller potensproblem som gjorde att han inte kunde prestera bättre.

Dessa två killar har jag inte sett röken av sedan de misslyckade "sexkvällarna" även fast jag gillade deras personligheter. Kanske skäms de?  
    Vill aldrig mera sexa med dem men skulle vilja ha kvar kontakten Rynkar på näsan 

• Anonym (Fundersam)
    Anonym (stackare) skrev 2013-10-10 10:33:57 följande:

Jag har aldrig haft en man med liten penis men jag inbillar mig att det måste vara en viss storlek för att få rätt tryck på G-punkten?

Det är väl klart man känner ett lillfinger men det når ju knappast fram till A-punkterna som sitter längst in.   

Undrar hur vanligt det är att män har .. Låt oss säga mindre än 8 cm?
    Min erfarenhet är att det är absolut vanligast med 15-18 cm.
    Och att de som låg i den lägre längden var även kortare personer.
    MEN han som hade en mikro var en lång och bredaxlad och stor man. 
    Och jag har stött på en liten kort kille med en väldigt stor...
    Så längden verkar inte ha ngn betydelse. Men när det är en micropenis så måste ju något ha "gått fel".    
  • Anonym (f)

Nej, alla känner inte "ett lillfinger". Om jag är blöt skulle jag knappast känna ett lillfinger komma in. Men så uppskattar jag inte penetration särskilt mycket överhuvudtaget, det är nog sammankopplat.

Svar på tråden Ingen bula = liten snopp?