• Anonym (Fundersam)

Ingen bula = liten snopp?

Hej!

Måste fråga er allvetande, eller er med män hemma som ni kan kika på =).

Jag har träffat en man som vill gå försiktigt fram, vilket självklart är positivt...
    Men när vi skulle sova så såg jag honom i mörkret i boxers. Och jag såg noll bula, snarare lite skrynkligt där fram.

Han är en stor man, ca 100 kg både muskulös och säkert en 10 kg för mycket.

Den stora frågan är, syns det alltid en bula där fram på män?

Jag har tyvärr (låter hemskt att säga tyvärr..men) råkat ut för en mikropenis en gång i tiden, och nu är jag så pass gammal att ska jag träffa en man så är intentionen för resten av livet. Och jag vill helt enkelt att hans mandom ska vara inom normallängd etc...        

Ska lägga till att det var tighta boxers med "ben". Så visst kan det vara så att det spänner över låren. Men det skulle också kunna förklara att han inte gör "några" sexuella närmanden.     

• Svar på tråden Ingen bula = liten snopp?
  • Anonym (Fundersam)
    Anonym (Tjej 2) skrev 2013-10-10 18:59:53 följande:
    Min kille är också stor (106 kg), musklig men med lite för mycket fett runt magen osv. När han sitter ner eller har underkläder på sig syns hans kuk knappt för att den "åker in" i fettet runt blygdbenet (om nu killar har ett sånt) typ. Men när han står naken, och när vi har sex så.. kommer den fram, och är helt normalstor Tungan ute

Toppenbra info!
  • LadyViolet

Jag tror mer att det är pungen som ger en bula eller inte (om den är mindre). Och vad ska man med en stor pung till?

• VIDE MI

Näpp ts, så är inte alltid fallet! Min man har ganska stor snopp och de syns inte om han inte har stånd i kallingarna! Men däremot så spanade jag för många år sedan in en man med ordentlig bula därnere i jeansen och sedan i boxerna! Det visade sig vara mest pung!!!!! Bläääääää

• kk kk
    Anonym (Fundersam) skrev 2013-10-10 10:23:29 följande:

Jo det gör jag och det kan jag. Och det här är inte vad min frågeställning handlade om...

Du får nog starta en egen tråd om kvinnors slidor, öppningar och knipövningar.

Jag frågade om huruvida man kan ha en normal penis om man inte ser ngn bula alls i kalsongerna.

Sen är det självklart helt okej att man kommer in på närområden, men ge dig med mina knipövningar nu =).
    Jag vill inte att mannen ska ha en mikropenis. Punkt! Jag kommer inte knipa ihjäl mig för att anpassa mig till ngt som är 4 cm. Punkt!          
    Och jag är inte nöjd med att ligga med mitt lillfinger... =) Det är inte överhuvudtaget samma sak.

när kommer förken reserverad och berättar för alla att storleken inte spelar nån roll alls

jag väntar och väntar  
  • Anonym (Frk Reserverad)

Storleken spelar iiiiiiiiiiiiiingen roll alls!

TS ,min mans är kanske 4-6 cm i slakt tillstånd när den är som minst. Men den är ca 16 cm i erigerat tillstånd. Du får helt enkelt testa, jobbigt är ju om du blir kär innan ni har sex förstås.

• kk kk
    Anonym (Frk Reserverad) skrev 2013-10-11 19:48:55 följande:
    Storleken spelar iiiiiiiiiiiiiingen roll alls!

TS ,min mans är kanske 4-6 cm i slakt tillstånd när den är som minst. Men den är ca 16 cm i erigerat tillstånd. Du får helt enkelt testa, jobbigt är ju om du blir kär innan ni har sex förstås.
    hey baby, where have you been?

alla hopplösa sizequeens i den här tråden antyder att storleken på en mans penis inte är helt oviktig. hur kan de säga nåt sånt?

skönt att ha dig tillbaka, för du är väl inte fejk?

• SupersurasunkSara
    kk kk skrev 2013-10-11 19:53:04 följande:
    hey baby, where have you been?

alla hopplösa sizequeens i den här tråden antyder att storleken på en mans penis inte är helt oviktig. hur kan de säga nåt sånt?

skönt att ha dig tillbaka, för du är väl inte fejk?

Det var jag som inte kunde motstå frestelsen, förlåt Solig
  • kk kk
    SupersurasunkSara skrev 2013-10-11 19:58:27 följande:
    Det var jag som inte kunde motstå frestelsen, förlåt Solig
    misstänkte nåt sånt. impersonating fröken reserverad på fl, hur lågt kan man sjunka
  • Anonym (Japp)

Är själv en grower not a shower. Ligger runt 5-6 cm slak men tada 18,5 cm när givakt är ett faktum :-P

• SupersurasunkSara
    kk kk skrev 2013-10-11 21:45:35 följande:
    misstänkte nåt sånt. impersonating fröken reserverad på fl, hur lågt kan man sjunka
    Aaah är hon låg då?
  • Anonym (Fundersam)

Nu har jag inte sett den, men kramades väl länge och han blev hård. Det är inte ngn liten kuk iaf.. Spännande! Syntes noll men kändes "mycket".

Han vill fortfarande inte ligga med mig.. Han är "sån" och "försiktig" enligt egen utsago,,,

Börjar tycka om han lite mer.. Smart drag!

• Anonym (Fundersam)

Och! Den växte i etapper ... På kvällen när han var trött så var den lite halvhård och jag tänkte "aha, den ÄR liten". Men på morgonen när han var piggare var den stor! Kändes stor!

Mel som sagt.. Vi får väl se. Ingen Micro iaf . PHU!!

• Anonym (..)

hoppas han är missnöjd med din kropp och ditt kön och dumpar dig :)  what goes around comes around

• Anonym (Fundersam)

Tänkte bara uppdatera att oron var helt obefogad =). Det betyder alltså att det kan vara osynligt men ändå finnas en inom normala ramar där ändå =). SKÖNT!

Angående inlägget ovan, vad intressant att höra din önskan! =D H

Svar på tråden Ingen bula = liten snopp?