Vi som gör äggdonation hösten/vintern 2013/2014
Inte rövardotter utan ruvar dag. Min iPad hittar på roliga ord ;)
Inte rövardotter utan ruvar dag. Min iPad hittar på roliga ord ;)
Men är jag gravid? Veckorna testet visar stämmer ju. Men kan det vara sant? Vågar inte ta ut något i förskott. Kan testet stämma???!!!! Shit jag bara gapar just nu. Det är inte sant!!??
Jag hoppas jag testar positivt imorgon bitti också med det testet jag fick efter ET och jag ska ju ringa Huddinge oavsett vad resultatet visar så får vi se vad dom säger.
Jag som helt tappat hoppet och gråtit mig igenom två dagar i ett mörkt rum. Jag fick lite hopp just nu. Men kan testet visa rätt???
Det är helt sjukt!! Kan inte tro mina ögon!! Vågar inte hoppas.
Har haft en molande värk hela dagen i livmodern, växtvärk kunde jag läsa till mig. Asså detta är så galet. Jag gravid??
Tack älskade ni. Svårt att glädjas just nu, nu kommer ju nästa oro ;)
Nu håller vi tummarna att Grynet stannar där 8 månader till!!
Och att testet visar + imorgon bitti också!!
Test dag, ruvardag 16! Och även detta testet visar att jag är gravid!! Två tydliga streck! Herregud jag kan fortfarande inte tro att det är sant, det kom som en chock då jag under hela denna veckan intalat mig själv att det inte gått.
Nu svävar jag på moln.
Ååååh vad jag håller tummarna för att ni också ska lyckas! Ni ska bara veta vilket stort stöd ni har varit för mig och ÄR för mig. Ni fick reda på detta innan sambon till och med då han igår kväll var nere i garaget när jag gjorde första positiva testet. Denna gruppen är toppen!!!!
Hihi nej jag gick upp kl. 5 imorse för att agn Örjans jobba kl. 6.45 tyvärr ;) men jag flög upp när klockan ringde och sprang in på toa direkt och när plusset visade sig tydligt på Stickan så sprang jag in till sambon och sa - vi är gravida idag också älskling!!!!! Hahaha ;) konstig känsla, obeskrivlig. Men denna tröttheten, den slog till här om dagen och jag är så trött dygnet runt så jag hade kunnat sova en vecka i sträck. Ringde RMC Huddinge imorse också och de blev super glada över vårat plus. Jag ska dit den 11 december och på måndag ska jag skriva in mig på mvc. Herregud is this for real??
Grattis Bullen!!! Jag var precis likadan, och blev både lycklig och överraskad! Undrar om den tidiga timmen beror på att du var så peppad att testa eller bara din vanliga morgontid? :) Jag hade själv svårt att sova de första veckorna tills jag ändrade medicineringen så att jag tog Prednisolon på morgonen istället!
Tack löparnörden! Ååååh så spännande. Nu håller jag alla mina tår och tummar att Grynet stannar kvar där inne!!!! Det är så spännande!!
Grattis bullenochgrisen, har läst denna tråd men inte varit aktiv själv. Vår dotter kom också till i Huddinge tack vare ett återbud från ett annat par så vi fick ett till försök. När du skrev om det så fick jag en så stark igenkänningskänsla och tänkte att detta kommer också leda till ett . Håller tummarna att allt kommer gå fint framöver också.
Tack snälla ni för alla grattis. Det är så svårt att få in, jag är gravid!!! Herregud jag som trodde det var omöjligt.och att jag hade misslyckats denna gången. Trodde aldrig att det skulle gå på första försöket. Jag håller alla tummar jag har för er.
I know that feeling! Vaggisarna lutinus är de värsta medicinerna jag tagit. Fyfan så obehagliga. Man känner sig så ofräsch när det rinner ut tablettrester så man måste ha binda på dig dygnet runt. On jag måste fortsätta med dessa fram till vecka 10! Ursh Ursh ursh men hjälper det min bebis i magen så får jag stå ut.ntror jag betalade 700 eller lite mer för tre askar med Lutinus, räcker ca. 10 daga då iallafall jag tar 6 st om dagen. Sist betalade jag bara 300 kronor så jag är nära högkostnadsskydd också. Skönt det iallafall. Glöm inte folsyra nu :) håller tummarna
Ja du.. Jag försöker att få klarhet i alla dessa mediciner jag ska proppa i min kropp!?!!
Tur att jag snart rör uppe i högkostnadsskyddet för det e inga billiga mediciner son tex nässprayen kostar 1000 ?)!! Men jag betalade sammanlagt 500:- för provera, prognom å sprayen (inte tagit ut
vaginal tabletten då jag bor i en liten "höla" där dom inte har sånt på lager utan det tar 3-4 dagar att få hem det).
Vad gör man inte för att få en bebis. <3
Börja ta det redan nu. De brukar rekommendera en månad innan ET till och med just för att minska risken för ryggmärgsbråck på barnet sen om du blir gravid. Jag åt folsyra typ tre månader innan.