Man går ju igenom så mycket psykiskt med äggdonation, först den långa kön, sen hormoner och man har svårt att ställa in sig på hur man ska tänka och längta. Allt är en stor röra i huvudet. Jag håller tummarna stenhårt för dig och följer dig. Det ska gå vecka 9! Det bara måste det!
Jag går in i vecka 15 på måndag, har fått en stor mage! Och är tvungen att använda mammabyxor både privat och på jobbet. I helgen berättar vi för min sambos fyraåriga dotter om att hon ska bli storasyster, det ska bli jätte kul!
Var på KUB förra fredagen och fick se vår lilla, det låg verkligen en liten bebis där inne och sparkade och busade, den låg och vinkade till oss och man såg alla fem fingrarna, näsan, plutmunnen, det var helt fantastiskt! Vi fick chans 1:20000 att det skulle vara något kromosomfel så det är mycket låg risk vilket känns såå bra!!
Så nu börjar det roliga och DYRA inhandlingen av allt till bebis. Man vet inte riktigt var man ska börja :)
dreamz skrev 2015-01-15 21:36:23 följande:
Sorry att det tagit tid att svara :/.
Jag tror att jag var väldigt stressad inombords.. Kan vara det som gjorde att det inte fäste.
Hur går det dör dig nu då Bullen? Uppdatera gärna! :)