• Svar på tråden Mixad bastu!
  • pojken81
    Anonym (Amanda) skrev 2013-10-21 11:01:58 följande:
    Jättesexig tanke att sitta i en mixad bastu. Det ska vara både unga och äldre män där. Älskar tanken på att de tittar på min kropp och blir upphetsade men både de och jag vet att det är bara titta som gäller, inte röra...

Upphetsande tanke ;)
  • Anonym (Slakis)
    Anonym (Amanda) skrev 2013-10-21 11:01:58 följande:
    Jättesexig tanke att sitta i en mixad bastu. Det ska vara både unga och äldre män där. Älskar tanken på att de tittar på min kropp och blir upphetsade men både de och jag vet att det är bara titta som gäller, inte röra...
    pojken81 skrev 2013-10-21 11:40:02 följande:

Upphetsande tanke ;)
    Ja, en spännande och upphetsande tanke.....just det som kan bli lite jobbigt för alla parter. En hög med män i diverse åldrar med stånd som sitter och stirrar ut några kvinnor.
    Oskyldig 
  • Anonym (Amanda)
    Anonym (Slakis) skrev 2013-10-21 11:56:55 följande:
    Ja, en spännande och upphetsande tanke.....just det som kan bli lite jobbigt för alla parter. En hög med män i diverse åldrar med stånd som sitter och stirrar ut några kvinnor.
    Oskyldig 
    Haha, ja det finns ju vissa fördelar med att vara kvinna Flört Jag skulle såklart också bli upphetsad av att se alla dessa stånd men ingen märker det. Bara möjligen jag själv som känner att handduken jag sitter på blir lite fuktig mellan benen. Skulle vara så galet upphetsande att få sära lite på benen och låta männen titta.
  • Anonym (Slakis)
    Anonym (Amanda) skrev 2013-10-21 12:55:33 följande:
    Haha, ja det finns ju vissa fördelar med att vara kvinna Flört Jag skulle såklart också bli upphetsad av att se alla dessa stånd men ingen märker det. Bara möjligen jag själv som känner att handduken jag sitter på blir lite fuktig mellan benen. Skulle vara så galet upphetsande att få sära lite på benen och låta männen titta.
    Skulle du då säga att det var ok att titta?....eller bara ha roligt åt hur de försöker titta utan att det syns?

Skulle du till och med kunna tänka dig att smeka dig själv i bastun?
  • Anonym (p)

Brorsan ska basta hemma ikväll med några killkompisar, tänkte göra dom sällskap, undrar vad dom tycker om det.

• Anonym (Slakis)
    Anonym (p) skrev 2013-10-21 13:00:09 följande:
    Brorsan ska basta hemma ikväll med några killkompisar, tänkte göra dom sällskap, undrar vad dom tycker om det.
    Är du tjej? Isf är det inte lite konstigt att sitta och blotta sig för honom och hans kompisar?
  • Anonym (Amanda)
    Anonym (Slakis) skrev 2013-10-21 12:59:08 följande:
    Skulle du då säga att det var ok att titta?....eller bara ha roligt åt hur de försöker titta utan att det syns?

Skulle du till och med kunna tänka dig att smeka dig själv i bastun?
    Nej jag skulle vilja att de tittar - helt öppet. Sitta lite lutad med ryggen mot bänken bakom, med knäna uppdragna och sen sära på benen riktigt ordenligt så att de ser min glänsande fitta.

Det skulle jag väl kunna tänka mig om nån vill det, men framför allt skulle jag inte ha nåt emot om nån av dem runkar lite medan de tittar på mig. De kan få komma fram och titta lite närmare om de vill. Men som sagt...ingen får röra mig.
  • Anonym (p)

Jag är tjej, det finns handdukar.

• Anonym (Slakis)
    Anonym (Amanda) skrev 2013-10-21 13:06:15 följande:
    Nej jag skulle vilja att de tittar - helt öppet. Sitta lite lutad med ryggen mot bänken bakom, med knäna uppdragna och sen sära på benen riktigt ordenligt så att de ser min glänsande fitta.

Det skulle jag väl kunna tänka mig om nån vill det, men framför allt skulle jag inte ha nåt emot om nån av dem runkar lite medan de tittar på mig. De kan få komma fram och titta lite närmare om de vill. Men som sagt...ingen får röra mig.
    Oj, sexigt...ska vi träffas?...

Slakis, blev nu hårdis. Tungan ute 
  • Anonym (Amanda)
    Anonym (Slakis) skrev 2013-10-21 13:08:23 följande:
    Oj, sexigt...ska vi träffas?...

Slakis, blev nu hårdis. Tungan ute 
    Herregud, jag blev faktiskt upphetsad - på riktigt - av den här fantasin Flört

Frågan är om JAG skulle kunna hålla mig, utan att röra...
Svar på tråden Mixad bastu!