• Svar på tråden Mixad bastu!
  • Anonym (Nordiska städer)

Sockholm och Oslo

• Anonym (Nordiska städer)

"Inte bara Berlin utan alla ställen i Tyskland o Österrike har det Och dom flesta i Holland o Schweiz också Men det har absolut inget med sex att göra så varför du satte tråden under sex o samlevnad kan man ju fråga sej"""

Att tråden är under sex o samlevnad är inget fel. Flytta gärna tråden till annat ställe och jämförar du sen det folk skriver där och här

• Anonym (Bastu)

Det finns i Västerås tysk bastu ,bubbelpool,ångbastu
    Lite par å kvinnor 
    Finns på klockartorpet Googla

• Flickanx2

Jag är för mixade bastu! VArför inte?

På ett ställe där vi är mycket på somrarna har de det och det är så mycket roligare och trevligare att kunna vara därinne hela familjen. Varför ska man inte kunna vara det?  

128
  • Mattias39

Saknar också mixad bastu i närheten. Vad jag vet är det lika sällsynt på andra ställen som det är här omkring...

• MikNis
    Flickanx2 skrev 2013-10-30 13:25:06 följande:

På ett ställe där vi är mycket på somrarna har de det och det är så mycket roligare och trevligare att kunna vara därinne hela familjen. Varför ska man inte kunna vara det?  
    Det krävs att folk kan hantera det.

Det krävs att folk klarar av att se en naken människa utan att behöva ha sex med personen ifråga.

Jag har en känsla av att det förr vart vanligare med gemensam bastu 
  • Noname00
    Flickanx2 skrev 2013-10-30 13:25:06 följande:

Så är det på sjön när man läger till hoppar in i bastun på ön, dock sitter folk inte nakna ;)
  • dukat

Bastu badar man naken Kan inte tänka mej badkläder där Då avstår jag hellre

• engdahl
    Anonym (Amanda) skrev 2013-10-21 13:06:15 följande:
    Nej jag skulle vilja att de tittar - helt öppet. Sitta lite lutad med ryggen mot bänken bakom, med knäna uppdragna och sen sära på benen riktigt ordenligt så att de ser min glänsande fitta.

Det skulle jag väl kunna tänka mig om nån vill det, men framför allt skulle jag inte ha nåt emot om nån av dem runkar lite medan de tittar på mig. De kan få komma fram och titta lite närmare om de vill. Men som sagt...ingen får röra mig.
    Wow, vilken underbar kvinna du är... :)

Dig skulle jag gärna bada bastu med kan jag säga ;) 
Svar på tråden Mixad bastu!