• Svar på tråden Mixad bastu!
  • puss

vilka städer har det, ja, alla?

Sluta tjafsa din dumma fan.
  • Anonym (Bastu)
    puss skrev 2013-11-02 17:15:59 följande:
    vilka städer har det, ja, alla?
    Västerås och östersund
  • swed38gbg
    Anonym (Amanda) skrev 2013-10-21 13:06:15 följande:
    Nej jag skulle vilja att de tittar - helt öppet. Sitta lite lutad med ryggen mot bänken bakom, med knäna uppdragna och sen sära på benen riktigt ordenligt så att de ser min glänsande fitta.

Det skulle jag väl kunna tänka mig om nån vill det, men framför allt skulle jag inte ha nåt emot om nån av dem runkar lite medan de tittar på mig. De kan få komma fram och titta lite närmare om de vill. Men som sagt...ingen får röra mig.
    Det där låter ju väldigt häftigt och eggande... =) Har du vågat visa dig sådär på riktigt nån gång eller är det bara en fantasi?
    PM'a gärna om du vill messa vidare i ämnet =)
  • Anonym (Maken)

Var på en i Gbg förra helgen, ett hotell med mix bastu.
    precis vid centralen och folk såg in i bastun, men den låg på andra våningen så vinkeln gjorde att de bara såg överkropparna..
    Jag och frun var ensamma i bastun men det satt folk utanför i loungen. Hindrade inte att min fru runkade mig en stund...

• swed38gbg
    Anonym (Maken) skrev 2013-12-16 09:06:30 följande:
    Var på en i Gbg förra helgen, ett hotell med mix bastu.
    precis vid centralen och folk såg in i bastun, men den låg på andra våningen så vinkeln gjorde att de bara såg överkropparna..
    Jag och frun var ensamma i bastun men det satt folk utanför i loungen. Hindrade inte att min fru runkade mig en stund...
    Häftigt att höra! Du ska vara lycklig som har en så cool fru.
    Just den där upptäcksrisken är ju så himla spännande =)
    Vad det hotellet "ovanpå" centralen? Kan man komma in i spaavdelningen utan att bahöva boka rum tro?
  • Anonym (Slakis)
    Anonym (Amanda) skrev 2013-10-21 13:18:40 följande:
    Herregud, jag blev faktiskt upphetsad - på riktigt - av den här fantasin Flört

Frågan är om JAG skulle kunna hålla mig, utan att röra...
    Vi kan väl testa och se om du kan låta bli?.... ;) Ingen blir nog gladare än jag om du misslyckas....lol
  • MrMom

Tänk att komma in i en mixad bastu som ensam kille bland några tjejer....en härlig och spännande tanke på att sitta där och försöka dölja ett ev. stånd :).
    Hadfe varit svårt att hålla fantasierna i schack...

En får va som en blev när man inte blev som man skulle...
  • FilurenFnupp

Hellasgårdens mix-bastu! Ngn trevlig kvinna som har lust slå följe?

Kik: filuren_76
  • PeterGB3G
    P30 skrev 2013-11-01 14:39:24 följande:

Finns en i Göteborg också som jag känner till - en superstor på Friskis på Lindholmen.
    Dåligt drag att byta träningsanläggning, kanske måste åka dit och provträna lite någon dag.

Tyvärr gillar min sambo inte att basta, annars hade jag gjort det mycket oftare... 

Friskis finns vid Eriksberg, Torslanda och Kvillebäcken på Hisingen, inte på Lindholmen. Menar du verkligen Friskis&Svettis eller nåt annat gym?
    "Jag förväntar mig inte att du ska hålla med, inte ens att du ska förstå"
  • Anonym (Stefan)
    MrMom skrev 2014-01-11 17:02:44 följande:

Tänk att komma in i en mixad bastu som ensam kille bland några tjejer....en härlig och spännande tanke på att sitta där och försöka dölja ett ev. stånd :).

Hadfe varit svårt att hålla fantasierna i schack...

Hände mig förra helgen när jag var på konferens. Gick och bastade i vad jag trodde var en herrbastu men det kom in tre tjejer som hade handduk och jag var naken. Dom sätter dig mitt emot mig och tar av sig sina handdukar och jag kommer hur den börjar hårdna och dom tittar på mig och ler och den ena tjejen särar lite lätt på sina ben och jag "råkar" titta henne mellan benen och den blir stenhård. Jag gör allt för att dölja det men dom tittar på mig och säger att det där ser ju jobbigt ut och du kanske behöver hjälp med det..... Jag vill bara sjunka genom marken.....
Svar på tråden Mixad bastu!