• Svar på tråden Mixad bastu!
  • Anonym (Slakis)
    Anonym (Amanda) skrev 2013-10-21 13:18:40 följande:
    Herregud, jag blev faktiskt upphetsad - på riktigt - av den här fantasin Flört

Frågan är om JAG skulle kunna hålla mig, utan att röra...
    Då får du ju göra nåt åt det nu ju... Flört...rulla ärtan eller nåt.
     Hade gärna tittat på. 
  • MikNis

Det har funnits tidigare på en del ställen,

men pga samhällets förändrade demografiska sammansättning har man tagit bort det igen.

Det krävs att folk kan hantera en mixed bastu.

tex aquakul i malmö har tidigare haft gemensam bastu 

• pojken81
    Anonym (Amanda) skrev 2013-10-21 13:06:15 följande:
    Nej jag skulle vilja att de tittar - helt öppet. Sitta lite lutad med ryggen mot bänken bakom, med knäna uppdragna och sen sära på benen riktigt ordenligt så att de ser min glänsande fitta.

Det skulle jag väl kunna tänka mig om nån vill det, men framför allt skulle jag inte ha nåt emot om nån av dem runkar lite medan de tittar på mig. De kan få komma fram och titta lite närmare om de vill. Men som sagt...ingen får röra mig.

Underbara kvinna ;)
  • Anonym (Amanda)
    pojken81 skrev 2013-10-21 14:49:05 följande:

Underbara kvinna ;)
    Tackar ;)
  • pojken81
    Anonym (Amanda) skrev 2013-10-21 14:55:16 följande:
    Tackar ;)

Skicka gärna ett pm..
  • Anonym (ljuva minnen)

tråden påminner mig om en skön episod för mer än 20 år sen i en mixad bastu. Var i samband med nyårsfirande i en lyxig villa med rätt stor bastu. Vi hamnade där ett gäng och framför mig satt en väldigt vacker, sexig tjej som busades genom att luta sig lite bakåt.. hennes hår svepte över och smekte min kuk som styvnade.

Lite jobbigt och pinsamt eftersom det var en del andra men mörkt så jag kunde dölja lite. Fick sitta länge innan jag kunde gå ut.

Blev inget med bruden.. sorry (både för mig och om det är nån som suttit och hoppats på en snaskig berättelse) Glad   

• Platypus

Ribersborgs kallbadhus i Malmö har en gemensam bastu där det är obligatoriskt med sittlapp men allt annat utom duschen innan är frivilligt

• paret

Typiskt att så många män tror att en naken kvinna vill ha sex med dem, det finns kanske en anledning till att det finns så kvinnor på nakenbad och mixad bastu?

• dukat
    Artig skrev 2013-10-17 16:22:15 följande:
    Berlin

Inte bara Berlin utan alla ställen i Tyskland o Österrike har det Och dom flesta i Holland o Schweiz också Men det har absolut inget med sex att göra så varför du satte tråden under sex o samlevnad kan man ju fråga sej
Svar på tråden Mixad bastu!