Första barnet bf i juli 2014
Haha precis! :P
Haha precis! :P
Alltså jag sover minst 12 timmar på nätterna nästan alla nätter och är ändå extremt trött från kl 19-20 på kvällen.. Jag känner mig latast i världen nu för tiden.
När jag gjorde namntestet så visade det sig att om det blir en pojke så ska han heta (Jockum) och om det blir en flicka så ska hon heta (Isra) :O vilka konstiga namn :P
Hehe jag har faktiskt bestämt mina namn till barnen sen när jag var yngre så jag håller fast vid dom :) Och alla mina familjemedlemmar har blivit varnade av att ta dom ;) haha.
Ja usch, jag tycker inte alls om blodprover! :P
Härligt! :)
fia1: Jag med, bara massa onyttigheter, dels för att min man också har sug efter det och kommer hem med det och för att det är det enda jag blir sugen på! Jag vill ha nyttiga cravings, typ morötter och selleri. inte godis och julmust.. Men jag tänker på att jag får hårdträna när barnet har kommit! Jag ska givetvis börja träna regelbundet såfort tröttheten släpper och jag är klar med min tenta :P
MiniV: Haha! Om det nu blir en flicka så tror jag nog att ni kommer på ett förnamn så hon slipper bli utan :P Ja absolut är sånt okej, det är bara det att vi har inga namn av våra familjer vi vill ha, så vi kör utan helt enkelt :P Min man gillade båda namnen jag hade sen jag var yngre så vi har som sagt kvar dom :) Sen är det ju många som säger att när barnet väl kommer ut så ser man om det passar eller inte, men jag hoppas det :P
Vad hoppas ni på för kön då? Pojke eller flicka?
Vi vill gärna ha flickan först och pojken nästa gång då vi är först bland våra syskon med en flicka då och jag har alltid velat ha en av varje :) Det spelar givetvis ingen roll men vi vill gärna ha en flicka :)
Absolut hoppas man att det är friskt! Min man tror på flicka och jag är osäker :P Det kanske man märker av mer lite senare :P Ja man vill ju såklart ha det, vi får helt enkelt skaffa många barn ;) hehe
Haha ååhhh vad avis jag är av att du har nyttiga cravings !! Men såklart tråkigt att du inte kan äta något sött!
Får du verkligen äta citodon under graviditeten då? Eller ja antar det eftersom hon skrev ut det när du år gravid.. Men när jag fick det utskrivet som en extra smärtstillande tablett i samband med mina mediciner så var läkaren noga med att informera mig om att det var mer eller mindre narkotikaklassat och att jag skulle vara väldigt försiktig . :/ men hon överdrev säkert då.