Inlägg från: Humlan26 |Visa alla inlägg
  • Humlan26

Första barnet bf i juli 2014

malin1985 skrev 2013-10-27 19:13:35 följande:

Åå jag vill oxå göra ul, vet inte när man får göra de här. Har hälsosamtal 15/11 så får fråga då. Skulle va skönt att få veta att allt ser bra ut. Brukar man göra de i samband med inskrivningen? Jag har inskrivning 5/12.
    Vet inte riktigt, men jag tror det!
  • Humlan26
    LadyGrace skrev 2013-10-28 08:55:15 följande:
    Svävar på moln! Fått en första tid den 11/11 och UL den 20/12. Perfekt innan jul :).

Nu ska jag nog dansa en liten glädjedans :D

Fick också första tiden 11/11!!!
  • Humlan26

Jag hade bokat in spa på söndag men BM sa att det inte va bra att bara bubbelpool så jag får avboka...

• Humlan26

Har så sjukt svårt att fokusera på jobbet sen jag fick mitt plus. Sitter bara och tänker på det...

• Humlan26
    malin1985 skrev 2013-10-29 14:29:58 följande:
    Hehe jag har en jättebra gravidapp med dag för dag beskrivning om bebisen och en massa roliga jämförelsemått o sånt :) Denna vecka kommer bebis vara lika stort som ett riskorn :P

Vilken app använder du?
  • Humlan26
    malin1985 skrev 2013-10-30 10:17:19 följande:
    Jag känner exakt samma. Sen har jag rätt mkt flytningar så känns blött i trosan då och då och då tänker jag varje gång att de måste vara blod... :/ "Mensvärken" och egentligen växtvärk när livmodern växer så det är ingen fara med det men det är ju inte så konstigt att man oroar sig när den värken brukar betyda mens. Fast mitt känns iallafall lite mildare nu än när jag har riktig mensvärk.

Är exakt lika dan!
  • Humlan26
    LadyGrace skrev 2013-10-30 10:48:19 följande:
    Det vill jag oxå veta. Jag laddade ner 1177s app men den är ganska tråkig även om jag tycker det känns bra att veta att det är utbildad personal som skrivit texterna.

Jag har den lila appen som hetert gravid tror jag. Den är bra, står om barnet, maman och partnern. Men skulle gärna ha en till!
  • Humlan26

Va spännande med hälsosamtal. Då är det på riktigt!

Mina symptom är stora blodådror på bröst och lår, dålig hy, trött och hungrig.
    Har haft mycket ont i magen men det har gett sig nu. 

Vilka symptom har ni?    

Svar på tråden Första barnet bf i juli 2014