malin1985 skrev 2013-11-05 11:52:09 följande:
Tack för tipset jag ska testa det :) Som det är nu mår jag illa konstant fram tills 14 tiden kanske med undantag för när jag äter ;) Efter kl 14 kommer det bara lite då och då.
Jag jobbar på ett lager med både administrativa uppgifter och fysiska uppgifter. Det är ofta både stressigt och tungt... Försöker jobba på så gott jag kan men det går inte riktigt lika bra som i vanliga fall :/ Problemet dessutom är att min chef är min pappa och vi vill inte berätta för våra familjer förrän v10 tidigast. Helst vill vi göra ul först och se så att allt ser okej ut men det kommer vara svårt att mörka graviditeten särskillt länge till.
Har du halsbränna också? Jag mår väldigt illa o får halsbränna så fort jag äter nåt, o även där emellan..
Går det att ordna så du slipper det fysiska på jobbet? Skulle det va bättre att göra det administrativa? Gör man tidiga UL i ditt landsting? Oj, många frågor..

Jag är sjuksköterka och tänkte berätta för chefen nästa vecka. Som tur är behöver jag aldrig lyfta eller göra tunga saker eftersom jag är sjukskriven deltid pga ryggen.