Inlägg från: LadyInRed |Visa alla inlägg
  • LadyInRed

Varför hatar folk SD?

Jag kunde inte låta bli att komma in på den här tråden och läsa runt lite Glad.

Jag håller med om SD:s agenda om nolltolerans att använda ordet neger och liknande nedvärderande uttryck! Det som i slutändan har betydelse är att vi har ett problem inom bostadspolitiken, behandling av pensionärerna samt inte kan agera världens frälsare i alla lägen.

För att integrationen av nyanlända ska fungera fullt ut så måste alla länder bidra för att säkerställa en hållbar utveckling. Att enbart skapa segregerade bostadsområden med hög kriminalitet i utkanten av storstäderna och mindre orter runt om i landet leder inget vart.

Du vet vad som har hänt, när allt har slutat i rött
  • LadyInRed
    La haine des Arabes skrev 2014-01-03 21:10:29 följande:
    Kraftig ökning av asylsökanden under 2013, den brutala och extrema mängden som kom 2012 har ökats med gigantiska 24%

Vi skiljer oss allt mer ifrån dom normala och ansvarsfulla delarna av Europa   Det är hemskt det som sker nu, nästan 200 utanförskapsområden, bostadsbrist och inga arbeten ;-(

avpixlat.info/2014/01/02/kraftig-okning-av-as.../

Dom demoniska, mörka vänsterliberala krafterna fortsätter att misshandla oss, men vi ska klara oss ur krisen.

SD 2014
    Överdriver du ändå inte lite nu? Nog för att vänstern börjar ta fart på nytt men inte ska vi börja jämföra situationen som om vi befinner oss i helvetet? 

Hoppet är det sista som överger oss...
  • LadyInRed
    nihka skrev 2014-01-03 21:38:27 följande:
    Så då är du i sammanhanget en icke-rasistisk icke-SDare.

Nu är jag på jakt efter en icke-rasistisk SDare som fördömer användandet av ordet "neger" om mörkhyade människor. Det borde ju finnas många med tanke på hur många SDare som hänger i tråden och hur icke-rasistiska de allra flesta anser sig vara.

Ingen som har en direktlinje till Åkesson och kan fråga hur man ser på det hela på HQ?
    Vad letar du egentligen efter? Jag menar, att leta efter folk som stöder SD men samtidigt fördömer nedvärderande ord gentemot mörkhyade personer är nog lite som att sålla agnarna ifrån vetet.

Att det finns personer som är av en annan åsikt i just den frågan men som samtidigt stödjer utvecklingen framåt är väl bättre än inget? Eller har jag missförstått allting?
  • LadyInRed
    nihka skrev 2014-01-04 02:03:08 följande:
    Inte en enda SDare har uttalat sig annat än försvarande över användandet av ordet "neger" som kom från gissa vilket håll - javisst - en SDare.

Inte en enda och då har jag haft frågan öppen hela kvällen. Det är som att det gör fysiskt ont för en SDare att kritisera en annan SDare. Det som tycks uppröra är inte att någon kommer med rasistiska uttalanden utan att någon påtalar att någon kommer med rasistiska uttalandenFörvånad

Undrar egentligen vem som bör önska vem välkommen här egentligen Glad

Det var det första jag skrev i den här tråden men det är lätt att inte höra en enstaka person i massan av skrän.
  • LadyInRed
    Anton Chigurh skrev 2014-01-04 10:33:41 följande:
    Du har så rätt, 75:an, järnrörrfemman har ju för vana att rikta gasattacker mot flickor som vill förkovra sig i skolor av olika slag, likaså brukar järnfemman systematiskt hota med att döda alla flickor som nu trotsar deras vilja, som faktiskt går till skolan. Det måste vara ett rent helvete för flickorna i Sverige att inte kunna gå till skolan utan att veta om det står en kille bakom närmaste träd med ett järnrör i högsta hugg, redo att krossa skallen på henne.

Vi borde sponsra alla flickor i skolåldern med varsin hockeyhjälm. Så dom har en chans att överleva dagen...
    Lika bra att ställa en pojke i vartenda buske igen här i landet för att se till att flickorna kommer till skolan i säkerhet.Den röda faran spökar igen!
  • LadyInRed
    Anton Chigurh skrev 2014-01-04 13:50:31 följande:
    Du tycker i vilket fall att SD beter sig likvärdigt med talibanerna i Afghanistan  !!!

Mmm....jaja. I rest my case.
    Ska man välja ett lag så ska man välja det bästa.

Man bör även spela upp lagets sk "
    ">theme song
    " vid mål för bästa stämning. Nu återgår vi till diskussion istället!
  • LadyInRed
    Anton Chigurh skrev 2014-01-04 14:16:54 följande:
    Jag skall ändå ut och ta en 3-timmars promenad i vår vackra svenska natur.

Tjohej.{#emotions_dlg.flower}

//Anton
    Anton Chigurh på Svenska trodde jag inte att jag skulle få uppleva. 

Tjolavippen! Nalle
  • LadyInRed
    Philipsson skrev 2014-01-04 14:22:58 följande:
    Carl Bildt har berikat sig genom att indirekt delta i folkmordet i Sudan. Det måste med din retorik innebära att Moderaterna står bakom folkmord.
    Vad en enskild människa gör för val representerar inte ett parti eller en än mindre ett folk. Även om motivet är gott är det lätt att missförstå...
  • LadyInRed
    Errol Flynn skrev 2014-01-04 15:07:08 följande:
    Visa mig var jag reagerar STARKT mot att folk anklagar Sdare för att vara rasister? Jag bryr mig nämligen inte särskilt mycket om vad folk tycker och tror.
    Inte jag heller Glad. Jag tycker vi borde sluta anklaga varandra och istället förstå sig på våra oliktänkande åsikter.
  • LadyInRed
    sjuttiofemman skrev 2014-01-04 15:49:18 följande:

Kvalitetsstämpel? För vilken kvalité?
    I was the one who let you know
    I was your sorry ever after '74-'75
    Giving me more and I'll defy
    'Cause you're really only after '74-'75
Svar på tråden Varför hatar folk SD?