Absofuckinglutely skrev 2014-02-02 01:59:28 följande:
Det finns fortfarande ett fåtal vita män som begår brott i Sverige, det kommer man aldrig ifrån. Däremot är det väldigt svårt att förstå varför ni vänsterextremister av den anledningen vill massimportera zigenare, araber och negrer - folkgrupper som är extremt överrepresenterade i brottsstatistiken jämfört med svensken. blir någonting bättre då menar ni?
Antagligen beror denna logiska tankevurpa på er oförmåga att tolka statistik, än värre blir det då ni läser lögner på vänsterextrema hatbloggar och blandar ihop den antiintellektuella smörjan med fakta.
Jag hittar liksom inte på någonting, det jag beskyller invandrare för är dom i allra högsta grad skyldiga till. Utomeuropéer som grupp är skadlig för Sverige - punkt slut!
Såg förövrigt att någon roat sig med att plocka ut dom tio vanligaste efternamnen ur den läckta Lexbase-filen med svenska domar, det visade sig inte helt otippat att hela topp-tio listan innehöll ökända zigenar-namn.
Ofantliga 9,9% av alla med efternamnet Abdullah fanns med i registret förövrigt.
Zigenare är väl ett jävla pack som borde tvångsutvisas med omedelbar verkan, håller du inte med om det? Om inte, hatar du Sverige? Vill du ha mer kriminalitet i Sverige?
Är du en ond och hatisk människa?
Du skapar inget större förtroende hos någon annan,än dig själv. När ord har börjat sakna betydelse får man luta sig åt en bild som säger mer än vad jag någonsin har haft möjlighet att yttra här på nätet.

Nu, håll käft innan jag blir förbannad på riktigt. Såna som du går det inte att argumentera emot för ni baserar allt på felaktiga grunder utan möjlighet till resonemang.
En debatt bygger på på att parterna bygger upp argument och står upp för sin sak snarare än att folket som klagar över att de har det bra, ska klaga över att allt är piss!