Inlägg från: LadyInRed |Visa alla inlägg
  • LadyInRed

Varför hatar folk SD?

Absofuckinglutely skrev 2014-02-01 22:28:11 följande:

Nej, jag är inget troll och det inget slags självändamål för mig att säga neger så många gånger som möjligt, däremot är det viktigt för mig att man talat klarspråk och benämner saker och ting vid sitt rätta namn utan politiskt korrekta bomulls-invaddningar.

Mycket i invandringsdebatten och i det pågående folkutbytet är direkt relaterade till bla negrer så det kan vara en orsak till att ordet ofta förekommer i diskussionen.

Inget konstigt direkt.
    Ge mig i så fall ett rakt svar på följande.

Vad är det största hotet mot en nation, en allmän missuppfattning eller ett allmänt oförstånd?
    Du vet vad som har hänt, när allt har slutat i rött
  • LadyInRed
    Absofuckinglutely skrev 2014-02-01 23:00:27 följande:

Det största hotet mot en nation är ett oenigt och splittrat folk, det som så fint i folkmun kallas för mångfald och mångkultur. Det är det som skapat åtskilliga blodiga inbördeskrig och havererade ekonomier, något ni historielösa oikofober förtränger i er megalomaniska godhetskamp.

Därför måste den massiva neger och arab-importen omedelbart upphöra samt att ett upprättande av en deporteringsplan kan ske inom en snar framtid. Tiden börjar bli knapp nu om vi ska kunna rädda riket.

Så e det med det!
    Jag hävdar snarare att det som skadar en nation är när man väl kommer fram till det läget där vi har dragit en skarp linje gentemot vad man ska tycka och inte tycka.

Det är oviljan att kompromissa som är skadligt för en nation. Vid det tillfället börjar en nations förfall, oavsett om du rullar chokladbollar varje lördag eller ej!

Utforska världen istället för att dra ihop falska kärring-knutar.
  • LadyInRed
    Litet My skrev 2014-02-02 01:22:26 följande:
    Nä, fast det är väl få partier som säger att de inte skall diskutera själva kärnpunkten i partiet. Lite som att MP skulle säga att "vi kommer inte att diskutera miljön".
    Som sagt, jag var lite otydlig i mitt första inlägg angående saken. Jag tänker inte ändra uppfattning om Lilla My på grund av ett missförstånd.

Mer detaljer finns om man gör sig besväret att söka efter LRs inlägg.
  • LadyInRed
    Absofuckinglutely skrev 2014-02-02 01:59:28 följande:

Det finns fortfarande ett fåtal vita män som begår brott i Sverige, det kommer man aldrig ifrån. Däremot är det väldigt svårt att förstå varför ni vänsterextremister av den anledningen vill massimportera zigenare, araber och negrer - folkgrupper som är extremt överrepresenterade i brottsstatistiken jämfört med svensken. blir någonting bättre då menar ni?

Antagligen beror denna logiska tankevurpa på er oförmåga att tolka statistik, än värre blir det då ni läser lögner på vänsterextrema hatbloggar och blandar ihop den antiintellektuella smörjan med fakta.

Jag hittar liksom inte på någonting, det jag beskyller invandrare för är dom i allra högsta grad skyldiga till. Utomeuropéer som grupp är skadlig för Sverige - punkt slut!

Såg förövrigt att någon roat sig med att plocka ut dom tio vanligaste efternamnen ur den läckta Lexbase-filen med svenska domar, det visade sig inte helt otippat att hela topp-tio listan innehöll ökända zigenar-namn.

Ofantliga 9,9% av alla med efternamnet Abdullah fanns med i registret förövrigt.

Zigenare är väl ett jävla pack som borde tvångsutvisas med omedelbar verkan, håller du inte med om det? Om inte, hatar du Sverige? Vill du ha mer kriminalitet i Sverige?

Är du en ond och hatisk människa?
    Du skapar inget större förtroende hos någon annan,än dig själv.  När ord har börjat sakna betydelse får man luta sig åt en bild som säger mer än vad jag någonsin har haft möjlighet att yttra här på nätet.

Nu, håll käft innan jag blir förbannad på riktigt. Såna som du går det inte att argumentera emot för ni baserar allt på felaktiga grunder utan möjlighet till resonemang.

En debatt bygger på på att parterna bygger upp argument och står upp för sin sak snarare än att folket som klagar över att de har det bra, ska klaga över att allt är piss!
  • LadyInRed
    Vitrysk hockeyhjälte skrev 2014-02-02 12:34:30 följande:
    Apropå samtyckeslagen som tycks vara de alltför känslostyrda debattörernas käpphäst just nu, och som SD får skit för att de inte omhuldar: www.expressen.se/ledare/anna-dahl berg/en-samtyckeslag-loser-inte-problemen/

Expressen är en skitblaska, men just den här gången är krönikören som jag ser det spot-on.
    Klart vi måste vara överens innan ett ömsesidigt beslut kan tas. Härligt att det finns såna som dig som har möjlighet att se ljuset i tunneln.
  • LadyInRed
    Absofuckinglutely skrev 2014-02-02 12:53:49 följande:

Jag har inte skrivit något rasistisk, tvärtom bara delgivit dig korrekt information utifrån den statistik som finns att tillgå. Jag tar absolut till mig av aktuell forskning och det är också därför jag till skillnad från dig förstår att dom socioekonomiska faktorerna endast är en delförklaring.

Intelligensforskningen tex är en sak som jag studerat och den genomsnittliga IQ.n skiljer sig radikalt mellan olika världsdelar, i Afrika är genomsnitts-IQ.n nere på bisarra 68 vilket i svenska mått mätt klassas som lätt utvecklingsstörning. Européer och asiater ligger i topp gällande denna forskning och här har vi en solklar faktor till varför negrer och araber har lättare att falla in i brottslighet - att dom ofta tror på gamla sagoböcker vilket gör att dom trär svarta sopsäckar över deras kvinnor beror antagligen på samma handikapp.

sv.wikipedia.org/wiki/IQ_and_Global_Inequalit...

Sedan kan man ju givetvis studera olika grupper som har exakt samma socioekonomiska status, det finns exempelvis bruksorter i Sverige där arbetslösheten är långt högre än i tex Husby, trots detta så eldar man inte upp grannens bil, man kastar inte sten på brandkåren då dom anländer för att släcka bilen. Man har givetvis också respekt för polisen då dom kommer för att styra upp situationen. Babbar fungerar helt annorlunda och börjar kasta stenar, startar våldsamma upplopp och eldar upp flera bilar och skolor.

Det finns asiatiska invandrargrupper som faktiskt är underrepresenterade i brottsstatistiken trots att dom vid ankomst har samma socioekonomiska status som den genomsnittlige araben.

sammantaget så beror alltså endast en liten del på "klass" som ni kommunister brukar relatera till, i själva verket handlar det om låg IQ, islam och att man kommer ifrån barbariska kulturer som man ofta återfinner i mena-området. Mena-invandraren tar tyvärr ofta med sig kulturen hit och då slutar det givetvis i kaos. Det bästa är således att stänga gränsen istället för att strö pengar och resurser över otacksamma snyltgäster med ytterst små möjligheter att anpassa sig till civilisationen.

Nu tror inte jag att du reflekterar så värst mycket och kommer antagligen att börja skrika hysteriskt om rasism istället för att ta till dig av den korrekta faktan och analytiskt börjar klura ut om det finns några konkreta åtgärder att vidta emot problemet - tex deportering. Kanske kommer du posta någon länk från någon av dina favorit-hatbloggar - tex om att någon i SDU inte gillar håriga armhålor. Det är inte speciellt konstruktivt men det är tyvärr på den pubertala nivån ni vänsterextremister befinner er på, detta är smått förödande för Sverige då även obildat vänsterslödder har rösträtt.

Har du funderat på den låga intelligensen i mena-världen någon gång? Beror den på näringsbrist eller generationer av kusingiften? Själv gissar jag på en kombination.

Kan ditt irrationella SD-hat lösa några problem? Jag är skeptiskt
    Jag tror ärligt talat att de flesta slutar att läsa resten av dina inlägg när du med stor och passionerad iver ser fram emot chansen att skriva ordet neger. Om man nu är en normalbegåvad stolle som vet att det är bättre att betala sina utgifter innan man ger sig ut och festar, så vet man även vart resten av dina inlägg handlar om...

• LadyInRed
    sjuttiofemman skrev 2014-02-02 10:14:31 följande:
    Sd backar (-0,1) i senaste mätningen.
    www.aftonbladet.se/nyheter/article18282332.ab
    Jag tror de har nått sin nivå, de ligger mellan 9-10% vid varje mätning. Om man bortser från deras egen "statistik".
    Undrens tid är ännu ej förbi. Ett slutgiltigt svar kan inte ges innan ett riktigt val har genomförts.

Annars hade både C & Kd varit passé redan på 80-talet.
  • LadyInRed
    Dorian Ertymexx skrev 2014-02-02 14:58:40 följande:
    Fast gör det det? Det är ju med långsiktighet som svensk demokrati fick sina glansdagar (även om de givetvis också hade sin tids problem och skavanker).
    Att de som får makten har kommit till makten alltför många gånger utifrån felaktiga grunder, bevisar enbart att de som får makten inte kan hantera den i längden. Det är tack vare en facklig rörelse, ett par misserabla krig (WW1 + 2) som gav Sverige den skjuts vi fortfarande avnjuter men väljer att kasta bort.

Visst det är lite läskigt att nyliberalerna fått allmännheten att tro att det är fult att dela lika i en värld där olikheter inte bör accepteras.

Det är ännu läskigare, faktiskt, när vi älskar att snacka skit om hur andra
    ">banan-demokratier
    egentligen  hanterar sina problem samtidigt som vi egentligen förespråkar det vi anser vara fel!

Ord betyder inget innan de omvandlas till praktisk handling.
  • LadyInRed
    Absofuckinglutely skrev 2014-02-02 16:02:52 följande:

Som nämnt tidigare så är det inget självändamål, däremot har jag av förklarliga skäl aldrig umgåtts med bidragstagande vänsterslödder och därför har behovet av att använda märkliga kodord aldrig krävts, för mig är det helt enkelt naturligt att kalla en spade för spade.

Jag tror snarare att det är du och dina PK-vänner som bör ägna sig åt självrannsakan och ta sig en funderare vart det sjukliga behovet av att använda politiskt nyspråk kommer ifrån?

Varför alla dessa kodord? Är det för att förvirra meningsmotståndaren eller vad?
    Ordvalet "bidragstagande vänsterlödder" betyder enbart att du tillhör majoriteten som inte kan skilja på bidrag, försäkring och rättvis fördelning.

Jag tror det snarare är du och dina MUFF-ade polare som  bör lyssna på rock istället för att se det som djävulens största mästerverk!

">You will never be able to rock until  you have moved out from home...

Vissa säger att man aldrig ska ge sig in i en  diskussioner med idioter då de drar ner en till sin nivå och spöar en utifrån erfarenhet. Jag säger, däremot,  att det bästa sättet att tackla idioti är att bevisa att ett fel enbart finns till för att det ska kunna rättas till.
  • LadyInRed

En ny vecka gör sig påminnd., En vecka där jag får möjlighet att läsa en godnatt-saga för mina barn på kvällen och möjligheten att de kommer fram till dagis under morgonen.

Det är gulligt, men ärligt talat så hade det varit härligare att kunna spendera mer tid med sina barn, sina vänner, sina intressen utan dåligt samveta över att jag borde ha gjort det här istället för att tänka på mig själv.

Sen kommer jag på mig själv att hela debatten är snedvriden ifrån start, och att min ärliga åsikt snabbt förvanlas till lögn.

Svar på tråden Varför hatar folk SD?