Varför hatar folk SD?
Jaså, det har gjort ett parti som få brydde sig om, till rätt stort och kommer bli större.
Men fortsätt du ha huvudet i sanden, så ska du få se vad som händer.
Jaså, det har gjort ett parti som få brydde sig om, till rätt stort och kommer bli större.
Säger samma till dig.
Det har gjort ett parti som få brydde sig om, till rätt stort och kommer bli större.
Det är rätt roande i hur ignoranta folk är för att folk är missnöjda med nuvarande politik.
Som gjort att folk röstar på ett parti som bara står för en sak för dom.
Och att SD även bedriver en politik i övrigt som de inte håller med om.
Detta visar missnöjet till dagens invandrarpolitik rätt tydligt, men såklart inte om man har huvudet i sanden.
Vi ser sifforor som kan närma sig 15%, och detta med ett parti som skapata en del brottas med massa oegentligheter.
Jag tror och förutspår, att de traditionella partierna kommer ha sitt huvud i sanden.
Såpass länge att man sen i slutänden kommer ha tappat så mycket röster, att SD kommer bli en maktfaktor till att stanna.
Personligen skrämmer detta mig, och finner det tragiskt humoristiskt att man missar detta.
Vem jag kommer stå och peka finger på är först och främst media, sen partierna själva och sen även de som röstar har ett ansvar att inte bara rösta på annat.
Utan även påverka sitt parti.
Men såklart det sista vet man hur "enkelt" det är, lättare ta en färdig lösning om än en kass sådan.
Det här är varför folk ogillar SD. För att deras politiker ideligen kommer med vedervärdiga uttalanden.
http://www.interasistmen.se/hbtq/sd-ordf/
"Sidan du letare efter hittades inte. Kontrollera att du skrev adressen rätt. Du kan också söka efter sidan du försökte nå."
Surprise surprise.
Rasism behöver inte enbart behandla ras, även om det är det vanligaste.
Det vet du redan, men av någon anledning låtsades om att du inte visste.
Väldigt konstigt sätt att diskutera.
Att göra kopplinga som denna är ju hur enkla som helst.
Som tex om du är emot narkotika, så är du för kriminellanätverk som pysslar med narkotika.
baraför ni bägge vill ha det olagligt.
Ska man göra såna här, så kan ju jag få dig att gilla hitler eftersom du har samma åsikter som han.
Sen säger jag inget om att de gör idiotiska saker SD, för de gör de på löpande band.
Dock skiter folk i detta som röstar på dom, jsut för dom anser en ändring i invandrarpolitiken är viktigare.
Hade man sett till traditionella partier haft ett en modernare politik.
Så hade SD skit, inte tolereras på samma sätt.
Och de hade tappat röster i en rasande hastighet.
Eftersom det finns alternativ, till invandrarpolitiken som inte idag finns.
Finner det roande att en del verkligen inbillar sig vi har en politik här.
Alla försök har ju kväst i sin vagga, av media främst innan folk en dag insåg det fanns SD att rösta på.
Nu är vi här 
Såklart det inte är en majoritet, vad får dig att tro detta?
Men mer och mer folk, anser frågan är viktigare än vad de vedervärdiga andra sakerna som SD står för.
Att SD är ett enfrågeparti, råder det ingen tvekan om.
Men när de kommer i maktposition, så komemr det inte längre vara ett enfrågeparti.
Varför lämna den guldkon som kalvar över förväntan?
De som jag känner och röstar på SD, gör detta enbart pga invandrarpolitiken inte är önskvärd i traditionella partier.
Så lustigt nog, så röstar dom på ett parti, som de inte heller delar invandrarpolitiken med helt.
Men att de i alla fall känner att de vill stå för en ändring.
När jag berättar för dom hur de är i andra frågor, så gillar dom det inte alls.
Men de anser det är viktigare att adressera det, och då får man bita i det sura äpplet i andra frågor anser de.