Inlägg från: Dorian Ertymexx |Visa alla inlägg
  • Dorian Ertymexx

Varför hatar folk SD?

KillBill skrev 2015-01-03 11:15:55 följande:
    Ni förnekar er då inte.

När en invandrare har begått ett brott så tycker ni att vi ska skicka ut denne eftersom "det är ju så dom är".

När en främlingsfientlig sätter en moské i brand så är det samhällets fel.

Jag tror att vi har kommit till pudelns kärna till varför jag hatar Sverigedemokrater.
    Precis.
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Dorian Ertymexx
    sverker11 skrev 2015-01-03 17:28:43 följande:
    Vad jag vet har inte med saken att göra utan det handlar om vad de som skyller på socioekonomiska orsaker inte anser sig behöva veta.
    Du menar forskare och statistiker som just arbetar med att ta in ALLA aspekter innan de gör en analys?
  • Dorian Ertymexx
    FiaMedFunkk skrev 2015-01-03 20:50:27 följande:
    Precis som våldtäkterna. Jag var fattig, så jag våldtog en kvinna.
    Rika våldtar också, de är bara bättre på att komma undan med det.
  • Dorian Ertymexx
    Oopsi skrev 2015-01-04 10:11:32 följande:
    Nej konstigt om du trodde det av mitt inlägg.. Men träffar så många som precis som alla som får sitta och tycka i våra svenska nyhets, debatt- och tyckarprogram att SD-röstarna är "Obildade" "Unga" "Män" .

Så ser inte min verklighet ut och jag känner folk i alla skikt och med olika nationaliteter..

Fast en sak man märkt är att många kristna invandrare i Sverige som har en kristen bakgrund och kanske fått lämna sina barndoms orter, byar och städer som blivit sönderbombade och kanske fått familjemedlemmar och släktingar mördade av terrorister, de bär på en rasism som är så långt mer befäst än vad den nånsin kan bli i en rasist med svenska rötter.. Dem har fått nys om att SD är islamofober och röstar nu på dem pga det. Detta är ett problem som vi kommer märka stort i nästa val.. Tro mig..
    Hur DIN verklighet ser ut är irrelevant. Du är inte statistiskt underlag.
  • Dorian Ertymexx
    Oopsi skrev 2015-01-05 09:36:13 följande:
    Nää det är jag kanske inte.. Jag finns med i någon statistik som EU gjorde innan senaste valet.. Då kom en Gallup-dam hem till mig med 50 politiska frågor på en padda. Men det klart nu försvann väl mina åsikter långt ner bland alla som inte tänker på djupet utan flummar vänsterutopin.. Och det verkar som majoriteten i innerstäder lever verklighetsfrånvända liv där allt är så gulligt och där nationer inte existerar.. (Tänk då får vi sluta med landskamper i sport för då ska vi inte tänka i de termerna att det ska vara landsgränser, då sitter vi alla i ring och sjunger kumbaja ja)

Kewwwwllllllll ........
    Du behöver läsa på om hur statistik fungerar, tycks det mig.
  • Dorian Ertymexx
    nihka skrev 2015-01-05 21:08:44 följande:
    Ja, undrar varför. Kanske är Svenska kyrkan lika "löjlig" som Tysklands protestantiska kyrka om man inte vill "utropa islam till fiende"?
    Så typiskt SD-tänk - "Vi ska värna om den svenska kristenheten - men bara när den lyder oss: säger den emot oss är den löjlig och PK!!!"
  • Dorian Ertymexx
    sjuttiofemman skrev 2015-01-06 00:07:27 följande:
    När argumenten tar slut så tar reptilhjärnan över, gäller både Sd-politiker och sd-pöbeln.

www.interasistmen.se/
    Länken fungerar inte.
  • Dorian Ertymexx
    sjuttiofemman skrev 2015-01-06 09:06:18 följande:
    Konstigt, den funkar för mig.
    www.interasistmen.se/

Den handlade om att en Sd-politiker uttryckt sig hotfullt på fejjan mot en av IRM's företrädare.
    Nu funkade det. Kanske var siten som var nere en stund.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?