Inlägg från: Dorian Ertymexx |Visa alla inlägg
  • Dorian Ertymexx

Varför hatar folk SD?

Wow, den här tråden tvärdog...

Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Dorian Ertymexx
    FDFMGA skrev 2015-01-28 09:31:55 följande:
    Ja, jag såg den igår (var det nog) och tänkte att den var given i den här tråden - men sen glömde jag bort den eftersom Förintelsens dag tydligen innebar att forumets antifeminister kände sig extra förfördelade, så de blev ett himla liv och kiv.

Vad är väl de brott som judarna utsattes för i jämförelse med förföljelsen av oss vita män, typ.

Tack för hjälpen!
    Vi (?) vita, KRÄNGCKHTa män har det alltid värst, per definition!! :-P
  • Dorian Ertymexx
    Philipsson skrev 2015-01-28 12:16:48 följande:
    Det var väl bra det.

Då kan ni ju utnyttja den som en del i klubben för inbördes beundran-projektet, för att stärka gruppgemenskapen! Det behövs nog.
    Oh please, som om du och dina meningsfränder aldrig ryggdunkat. Lägg ned.
  • Dorian Ertymexx
    Philipsson skrev 2015-01-29 12:05:39 följande:
    Hur skulle nån som står upp för allmän välfärd, vara "högerextrem"? Hur definierar du då "höger"?
    Vem menar du står för allmän välfärd som kallas extremhöger? Och säger du SD nu så kommer jag tro att du är Herschel Krustofsky i förklädnad.
  • Dorian Ertymexx
    Kunigunda skrev 2015-01-30 18:33:28 följande:
    Apropå Jimmies popularitet och Fp:s förslag om språktester. Saxat från FB från JÅ:s sida.
    Lite motsägelsefullt... ska  han vara minister över ett land eller över en stad?
  • Dorian Ertymexx
    Philipsson skrev 2015-02-01 23:29:12 följande:
    Det är möjligt, men jag har ännu inte stött på nån. De s.k. antirasister jag har stött på har alla varit demagoger, helt ointresserade av intellektuell debatt utan bara intresserade av positionering och pajkastning.
    Ehheh, du påminner mig om ett gammalt ordstäv - "den som sa' det han var det!"
Svar på tråden Varför hatar folk SD?