Inlägg från: Dorian Ertymexx |Visa alla inlägg
  • Dorian Ertymexx

Varför hatar folk SD?

Philipsson skrev 2015-02-24 23:57:47 följande:
    Du snavar direkt.

"Antisemitiskt!?

Källa?

På vilket sett skulle det du påstår dig citera, bryta mot FN:s mänskliga rättigheter?
    If you have to ask...
    Politiskt korrekt. Vuxenspråk för du är dum.
  • Dorian Ertymexx
    Staty skrev 2015-02-27 13:29:01 följande:
    Måste kännas surt att ni påstått detta i över 8 år nu, men ändå växer SD lavinartat. Och förtroendet för SD bara ökar också. Trots att du i evigheter försökt svartmåla partiet. Du har inte funderat på att försöka byta taktik och diskutera partipolitiska frågor istället för att dra upp små petitesser som ändå inte kommer ändra folks åsikter politiskt?
    Ehm, om du läser artikeln så är det inte jag, utan Hahne, en av SDs stora, som svartmålar (aka talar ut om) partiet.
  • Dorian Ertymexx
    sjuttiofemman skrev 2015-03-02 19:27:23 följande:
    En del av det finns att läsa i motioner som bla Paula Bieler skrivit, IRM har sammanfattat med länkar till motionen/motionerna.
    Men du kan ju inte lasta hela SD för vad enstaka toppolitiker och motioner säger, såsom SD-folket lastar alla andra partier efter vad enstaka individer gjort!! Flört
  • Dorian Ertymexx
    Tom Araya skrev 2015-03-02 19:43:05 följande:
    Är man mot något man inte stödjer ekonomiskt? Jag ogillar visserligen religion och jag anser att staten inte ska lägga en krona på det, men tycker ändå att religion ska vara ett fritt val och inte förbjudas. Är jag för eller mot?

Exakt vad är det SD avser med begreppet "svenskfientlighet"?
    Rent spontant kan jag säga -Nej, jag tycker inte heller att fientlighet mot Sverige, svenskar och svenskt ska ha ekonomiskt stöd från staten, varför skulle jag det?

Aha, så SD borde inte få ekonomiskt stöd alltså?
  • Dorian Ertymexx
    Tom Araya skrev 2015-03-02 20:55:29 följande:
    Vad i det jag skrivit skulle ge stöd för den tanken?
    Här: "Nej, jag tycker inte heller att fientlighet mot Sverige, svenskar och svenskt ska ha ekonomiskt stöd från staten"
  • Dorian Ertymexx
    Tom Araya skrev 2015-03-02 23:46:45 följande:
    När jag tänker på ordet/begreppet Sverigevänligt så tänker jag på viktiga saker, riktigt viktiga saker, som att vi har frihet, demokrati, en bra och fungerande skola, sjukvård mm.
    I jämförelse med det tycker jag kultur överhuvudtaget är en ganska futtig fråga. Fast det är klart, i jämförelse med färgval på kommunalhuset så är det ju förstås ganska viktigt...
    Då vill du alltså förbjuda SD OCH Alliansen?? Förvånad
  • Dorian Ertymexx
    Staty skrev 2015-03-03 00:46:35 följande:

Lägg märke till att Nihka vägrar svara på om 90% valresultat för SD nästa val är lavinartat eller inte. RIDÅ!

Det kanske är för att det är en töntig semantisk fråga. Nihka tycker inte att det är lavinartat, du tycker det. Det är högst subjektivt vad man anser är "lavinartat".
  • Dorian Ertymexx
    Staty skrev 2015-03-03 17:24:49 följande:
    Förstår inte varför du är för att man ska tillåta somialier arbeta som läkare utan utbildning. Det är ju helt absurt!
    Lägg ner

">

• Dorian Ertymexx
    FDFMGA skrev 2015-03-03 17:35:08 följande:
    Det är det nog ingen som är.

Tråden är ett exempel på hur det tokar till sig om man inte behärskar ens elementär källkritikSkrattande
    Riktigt illa när man tar uppenbara skämt som sanning.
  • Dorian Ertymexx
    Philipsson skrev 2015-03-04 15:40:21 följande:
    Fast när det gäller judehatet i Sverige så är det ju så att detta främst kommer från muslimer.  Dagens judehat i Sverige är s.a.s. importerat. Den antagonism som finns mellan judar och muslimer i Mellanöstern, har importerats hit.
    Du skämtar va? SDU är solklara antisemiter. Liksom många inom SD. Antisemitismen har en lång och ful historia i Sverige, att skylla på muslimerna är milt sagt efterkonstruerat.
Svar på tråden Varför hatar folk SD?