Någon från Uppsala?
Plussade för en vecka sedan och håller nu tummarna för att allt går som der ska. Har en son på snart 16 månader :) Tänkte höra om det finns någon mer i Uppsala som nyligen plussat :)
Plussade för en vecka sedan och håller nu tummarna för att allt går som der ska. Har en son på snart 16 månader :) Tänkte höra om det finns någon mer i Uppsala som nyligen plussat :)
Madam: kul . Jag kollar i den andra tråden om någon vill med. Har du förslag på plats?
Ni kan ju komma ut till mig i Gränby på min lunch vid ett :)
Madam: Mysigt med en tjej, hade du barn sen innan?
Danni: Vi blir bara där några dagar, en tjejresa med dotter och svärmor :)
Johannatys: jättebra förslag då hinner vi ju ses även om du jobbar. Har du lunch prick 13.00 ? Var jobbar du?
Ja men va kul, tänkte inte alls på att vi kunde göra så. :) Brukar dock vara en del folk där på helgen, så om ni orkar? Fast iofs är det mkt folk överallt på lördagar. Men food courten har ju god mat om man är hungrig, annars så finns det ju fiket nere vid hm eller fågelsången? Så om ni vill så kan jag möta er ? Har en timmes lunch och kan ta den någon gång mellan 12 och 14.
Johannatys: som du säger- det är mycket folk överallt på helgen . Vad har de för mat på foodcourt? Ligger fågelsången i gallerian? Jag har bara fikat på ett ställe i Gränby C och det var bredvid Åhléns tror jag..
Ja jag kan möta er på food courten om ni vill kl ett?